Annons:
Etikettfurrypaws
Läst 1804 ggr
Howell
2016-11-06 19:00

Ras?

Hej!

Jag blev medlem på FP 2014 tror jag, men glömde bort hemsidan ett tag. Avlade då på Alaskan Husky och Pitbull, men avlade mest på färger jag tyckte var fina.
Nu avlar jag på Akita (en av mina favoritraser irl), men funderar på en till ras. Har ni några tips? Vill helst ha en ras med fler färger än en/två och vill inte ha border collie eller sheltie bl.a. Att hunden är fint ritad i spelet är också ett plus (;

Kom gärna med massa förslag, eller ställ fler frågor för att kunna hjälpa mig (a)

Annons:
DogeLove
2016-11-07 09:06
#1

Toy pudel Och stor pudel (den har dock ett annat namn en stor pudel i spelet men kommer inte ihåg det namnet) Papilon. det var dom jag kom på!😉

Saizetx
2016-11-12 20:13
#2

#1 Standard Poodle :)

Men, TS… Föredrar du större eller mindre raser? Någon mer ras du brinner för IRL? Någon rasgrupp du fattar större tycke för? :)

Grodan
2016-11-19 21:56
#3

Jag brukar kolla på vilka raser som är minst representerade i spelet och försöka intressera mig lite för någon av dem. Det kan vara lite svårt att sälja avkomma kanske, men om du är tålmodig så kan du lätt komma att bli vinstrik i rasen…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Howell
2016-11-30 15:21
#4

Hade helt glömt bort den här tråden, sorry.

#2 Jag föredrar stora raser IRL och älskar både American Akita och Sankt Bernhard, så har båda raserna i spelet. Har bara en Sankt Bernhard just nu dock. Ingen speciell rasgrupp (:

#3 Smart, tack!

Upp till toppen
Annons: