Allmänt om spelet

Varför meadow?

2017-09-10 17:36 #0 av: Urhasten

Ja, som rubriken lyder - köpte "Meadow" och känner att... vad har man den till ens? Gapskrattar

"Det är inte som det ser ut"

Anmäl
2017-09-10 21:57 #1 av: Horrorpops

I meadow finns:
critter farm - här köper man critters att ha i sitt critter pasture.
Broken down wagon - här hittar man dagligen pengar
Dark tomb - ta mef en hund in här och du kan hitta pengar, få exp, happiness eller grooming. Men hunden kan också bli skrämd eller andra saker kan hända.
Skatans trading center - häe kan du byta ancient carvings o ancient fangs för olika saker, uppdateras var 15e minut.

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

Anmäl
2017-09-11 15:02 #2 av: Urhasten

#1 När jag klickar på min meadow händer dock ingenting.

Anmäl
2017-09-15 20:55 #3 av: Grodan

#1 Dark tomb - tjäna pengar??? nej, aldrig hänt... hunden kan få några extra poäng status, eller några status poäng munis, hunden kan få 5 extra tävlingar, hunden kan ändra personlighet mm... men aldrig pengar eller saker...

#2 Klicka på de olika ställena i meadow

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2017-09-16 09:54 #4 av: Urhasten

Jag tackar för era svar, men det var inte riktigt vad jag menade. Jag menar att jag byggde en hage i min kennel. Det är dock lugnt, läste mig till att de hagarna man bygger för sin kennel har inget annat syfte än att vara söt ("pretty").

Anmäl
2017-09-19 13:26 #5 av: Grodan

#4 LOL... ja, det är space upptagande bara, anser jag... tänkte inte ens på att en sådan också kan heta Meadow...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2017-09-19 22:01 #6 av: Urhasten

Jag skrotade min och byggde en kennel istället, haha.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.