Spela du gamla FP
När ja börja spela börja med gamla FP, tyckte det va betydligt mycket svårare än det nya, då fick man anmäla varje hund till tävlingar separat, nu kan man bara välja hur många tävlingar hunden ska delta. Generna va mycket svårare än de nya när det gäller dom stora H:na.
Jag prova även betan å där hade ja även "superkonto" å kom väldigt långt men tyvärr fick man inte ha kvar sina hundar eller konto när den nya FP lanserades.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Jag spelade "mellantinget"
Spela du FP Betan? Det gjorde jag, va riktigt skoj.
#2 Inte beta för beta kunde man ladda över till detta FP. Jag kunde inte det för jag spelade (omedvetet) mellantinget
Jag spela Betan men då kunde man inte ladda över men de kanske kom senare, ja prova precis när Betan kom ut, eller så va det mellantinget ja spela oxå, trodde det va betan, men kanske fanns två olika beta 😮
Betaversionen är den du kallar "gamla", där man anmälde varje tävling för sig och allt. Sen var det testversioner till den nya som fanns däremellan (parallellt med betan). Jag spelade båda, har varit medlem i tio år…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jaha, va det de.
Ja trode den gamla som va "svårare" att spela va orginelt å sen kom betan å sen denna, där ser man, till och med ja lär mig en massa nytt. Tack för denna info 😃
Ja, betan var ju originalet, men då den var under ständig uppdatering och aldrig riktigt "färdig" så var det en betaversion. :) Sen när Kah (grundaren) skulle göra en massa större ändringar och uppdateringar så valde hon att bygga en helt ny sajt från grunden för att koderna var så röriga på betaversionen och det är då den nuvarande sajten, men som vi fick testköra ett tag för att hon skulle kunna fixa problem och förbättringar innan det slutgiltiga lanseringen. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jaha! ja nu hänger jag med. Ja hoppa in i mitten av förts Fp, det gamla (betan) å visste inte riktigt va spelet gick ut på men när Kah släppte betan för nya FP va ja med och testa där, fick när man blev lvl 10 tror ja det va en massa FPP så man kunde köpa elit konto, sen gjorde ja uppehåll å då va betan "slut" men fick ta mitt gamla konto till den nya å har nu "FP Beta Star Breeder".
Jodå jag var med under betatiden. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.