Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 363 ggr
Ellenfyrkant
0

Roliga färger?

Att avla på "roliga"/"udda" färger. Vad är det? Är det fortfarande färger som finns på rasen i verkligheten? Hur får man fram udda färger? Finns det på alla raser?

Mvh Ellenfyrkant

Lexiia
0

Jag som avlar på schäfer är ute efter isabella å blå även ska försöka med vit men vet inte om det finns vitt. Jag vill ha dessa färger i solid då det är lite ovanligt/roliga färger. JA kan bara svara på schäfer, Sen är det upp till var å en va dom anser är roliga färger. JAg har tex en hane som är cream med choklad sadel och mask, en annan fawn med isabella färgag sadel å mask, ett par tan i olika färger å silver med med svart sadel å mask å två solida svarta.

Vet att blå färg finns i verkligheten på schäfer även choklad (lever) men är inte godkända färger men i spelet är de det.

~ Sajtadmin för Furry Paws ~

Hiro
0

Udda färger är färger som är ovanliga och lite krångligare att få fram, jag avlar på bland annat isabella färgade border collies, schäfrar och håller på att få fram dobermän i den färgen också. Genparen som styr blått och choklad måste båda vara "aktiva" för att isabella färgen skall synas. Det är svårare helt enkelt att få fram ovanliga färger

Hiro
0

#1 Är inte lever och blå godkänt i typ USA?

Lexiia
0

Det vet ja inte om de e godkända men då borde ju panda färgad schäfer finnas oxå då! Jaaa, de ska ja fråga Kah om de finns pandaschäfer 😍

~ Sajtadmin för Furry Paws ~