Level up
Tips på hur man kan level up önskas.
när hundarna når lvl 5 kan man regga dom å för varje hund du reggar får du 5 UXP för :)
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Hur levlar jag hundarna?
Skulle jättegärna köpa flera hundar, men jag är ju bara level 1 och kan inte köpa beg. hundar.
ATt köpa hundar och sedan sälja bara för att komma upp i level, var på FooPets ett stort ajjabajja och du fick massa skäll om du gjorde så… jag har lite av det kvar i mig att det någonstans faktiskt är HUNDAR ohc inte bara ett spel…
Du får utbygga din kennel, klicka på det lilla huset å se om du har lvl och ekonomi för att uppgrader/bygga ut din kennel så di kan få plats med fler hundar.
Det finns vissa spelare som bara köper å säljer hundar, inget sätt jag spelar på å gillar det personligen inte.
Men spelet är till för dig, spela på ditt sätt. Att lvl upp hundar igenom att träna dom varje dag å tävla dom varje dag (du får ny engergi dagen efter)
Bra tips. Ska kolla om jag kan bygga ut kenneln. Grejen är också att jag tycker att jag bara klickar runt mest för att hoppas att jag kan få lite mera poäng och få bli åtminstone jäkla level 3 så jag kan skaffa vänner.. suck***
Ja det kan ja förstå.
Men de e inte så mycket du kan tjäna poäng på förutom att ta hand om hundarna å hoppas på att dom lvl upp. Därför många har MÅNGA hundar :)
Ok, men hoppas ni får till en nybörjarguide… (aj niiid vånn)
#7 Har du gjort sajtens tutorial? Den är nog till ganska stor hjälp. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Det finns en nybörjarguid i spelet som man lär sig mycket på hur spelet funkar. Nu finns det en artikel OM spelet då en nybörjarguid kommer bli väldigt långt å rörig, men ska se om ja kan knopa ihop en.
#8 Gjort den… nu känner jag mig lite ensam utan den… vill level upp nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…
Vad ger poäng?
Hur levlar jag hundar?
#10 Du anmäler dem till 30 tävlingar om dagen för högsta möjliga poäng och därmed ökar chansen att de levlar. Se till att de är uppe i 100% först bara! fått mat och vatten och borstade och allt, sen träna och sen anmäl till tävlingar. Tävlingarna går vid midnatt (eller strax efter) spelets tid så dagen efter har hunden fått poäng och kan (eventuellt) gå upp en eller flera levels. :) Fortsätt så varje dag för bästa resultat.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#11 Tusen tack, värdefull info.
Jäkla avancerat spel… vet inte om jag har skills för detta…
Sa jag med i början å är urusel på engelska men nu e man fast i fp träsket
lol…
jag har svårt för för avancerade spel… spel är för mig att slappa…
och att det är så svårt att level up gör att jag blir uttråkad.
#14 Fast det är lite det som är meningen med spelet, det ska inte gå snabbt och lätt att avancera, man får lägga lite tid och jobb på det. :) Det är en av sakerna jag gillar med det.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#15 mmm, förstår att det även är ett spamskydd…