Hemsida för alla färger och raser
Jag har skapat en sida där jag skall lägga in alla färger och teckningar för alla raser. Hemsidan heter FPaw och nu är över 40 raser helt klara och jag har börjat med ännu fler men jag har tänkt om ni som är här kan vara snälla och länka med färger som jag saknar? (De raser som jag har börjat med) och gärna tips om vad jag ska lägga till eller ändra på för att göra sidan så bra som möjligt :)
smart grej :)
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
#1 Tackar :p störde mig på att ingen skapat en fullständig tidigare men jag behöver som sagt hjälp att göra den fullstädning :p
Hoppas du kan fixa schäfern sen :p nyfiken på om panda finns
#3 Panda finns inte, det kan jag berätta men jag kan göra schäfer som nästa :)
ja gör det :)
Länken till vallhundarna, Drovers, där står det dovers, ett litet stavfel bara som jag tänkte tipsa om :)
#6 Tack! :) Nu är det fixat
#7 Jag ser fortfarande att det står dovers :/ Men måste tillägga att det är en superbra idé, jag väntar tills BC kommer dit då jag avlar på dem :)
#8 Jag kanske glömde att para… hm well. Nu ska det vara fixat. Jag jobbar med schäfer nu… BC är en löjligt stor grupp så vi får se när den kommer :o
Coolt, men om det nu är ok att ta bilder från FP bara sådär rakt av då (vilket det ev inte är) ser jag inte någon anledning till att det inte skall kunna finnas artiklar här på FB-ifokus istället för webbly.
JAG har mailat till spelägaren men ännu inte fått svar så ja lånar inga bilder och det är inte tillåtet utan Kah´s tillstånd att lägga upp från FP, en skärmdump går bra (har ja lärt mig) men denna sida har inget med iFokus sajten att göra utan #9 egna privata. Så ja hoppas iFokus är fri.
Vet att många göra egna sidor om fp ( på engelska, ville ha en svensk sajt) som tar bilderna men hur Kah (spelägaren) ställer sig rill detta vet ja inte.
haha jo jag vet, men om du skulle behöva en liten samling av färger att ta med så håller jag på att spara ihop det i min avel, har 21 olika färger/färgteckningar nu :)
Jag har mailat spelägaren ang weebly… hoppas det är OK annars får jag rita egna ev stänga ned helt xd
#13 Jag hoppas verkligen att du får ett godkännande, det kan vara en smart och bra guide för de som vill ha en snabb översiktlig bild av alla färger inom raserna :)
Hiro, hur vet du vilka färger som finns i spelet? Kan alla raser ha alla färggener?
#15 Nej, vissa raser finns endast i vissa färger. Du kan se i detta forum vilka raser som har vilka färger :)
#16 Ok, tack för länken!
#17 No problemo amigo ^^