Hur sköter jag kullen?
Min första kull är 2 dagar. De har fått mat osv. Jag väljer att spara 1 och det står att jag bara kan spara en ut varje kull. De andra måste till "PET home". Jag bockade i rutan sell To PET home och sparade men de är ju kvar. När försvinner de? Gör jag fel? När blir valpen jag sparade stor nog att bli "egen hund", är det 6 dagar? Hur bär man sig åt om man vill annonsera ut hunden istället för att spara?
Mvh Ellenfyrkant
Om jag föstått det rätt flyttar din valp in till kenneln vid 6 dagar och då säljs också de andra valparna till perhome
Har man ett vanligt konto kan man bara välja en valp ur kullen, har man ett elitkonto (kostar riktiga pengar) kan man välja två valpar.
När du har valt den valpen du vill ha så bockar du i att den ska sparas, resten kommer att säljas till pet home, det är dessa valpar som man sen kan köpa som vuxna eller unghundar när man köpter nya hundar i shopen.
Valpen kommer bli din, som unghund när den når 6 dagar, då hamnar den på samma sida som du har dina vuxna hundar men under en egen rubrik, under de vuxna hundarna beroende på hur du ställt in hur spelet ska visa dina hundar.
Vill du sälja valpen får du välja att den ska kunna reserveras, med eller utan kennel prefix å då kan alla i spelet ge bud på valpen och du väljer vem som får köpa den, när valpen når dag 6 i spelet blir det den nya spelaren som reservera valpen deras.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~

Är det alltid budgivning? Kan man inte sätta ett pris när man säljer?
Mvh Ellenfyrkant
Jag har inte hittat om man kan ställa in ett visst pris så ja tror inte att det funkar.

Okej tack så mycket! Jag slänger in en till fråga här… Vad innebär procenten som står när man tränar hunden? Köpte just en ny hund och valde flyball, stod 90% vad innebär det?
Mvh Ellenfyrkant
Jag har 2 kullar som blivit 6 dagar idag, men dom har inte flyttats över till "min kennel"?🤔
Stor kennel har du? Finns det plats?
Är det inte 7 dagar?
#7 har bara 10 hundar men plats för 24!
#8 ja det kanske det är? men tidigare i denna tråd har sagt 6 dagar
Hm, jag fick en valp idag… det är 6 dagar. Skumt
#6 Är kullen kvar och det står att de är 6 dagar? Eller har kullen försvunnit och inga valpar har kommit till din kennel? Är det 6 dagar sen du avlade fram kulle är de bara 5 dagar gamla idag för första dagen är de 0 dagar gamla. Länka gärna till ditt account (eller skriv ditt nummer) om det inte är så, så kan jag kika och se hur det ser ut.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
haha glöm allt jag skrivit, såg att jag kollat i kolumnen för hur stor kullarna är (6st) istället för ålder, dom är bara 4 dagar 😃ännu mer väntan..