Flera konton?
Man får ha 3 konton.
Men jag har en fundering. Varför ska man ha det.
Jag har försökt att läsa reglerna lite. Hittar inte så mkt om just scamming. Vad anses som scamming?
Är det tillåtet att flytta över hundar mellan konton? När kan det tänkas bli scamming?
Ja du, det va en bra fråga. Jag har bara ett konto, vet att vissa har andra konton som experiment men vad för experiment vet jag inte.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Det hade väl egentligen större betydelsen i betaversionen, man kunde välja ett visst jobb (inte placera ut ploppar på olika ställen som nu), man fick heller inte några stora pengar för hundtävlingarna utan det var lönen (och räntan man då fick från banken) som var huvudinkomsterna. Competitor var det enda vettiga jobbet om man skulle få hundarna högt i levels, så därför kunde man ha fler konton för att ha andra jobb där, t.ex. Man var nämligen tvungen att ha hundarna på ett master breeder-konto när man avlade för att få en extra statboost hos valpen (ja, då fick man bara en valp, inte en hel kull) som exempel. Just jobben är väl fortfarande en anledning till att ha extra, om man vill ha ett annat jobb på ett annat konto. Problemet nu är ju att man även måste ha hundar på alla konton för att få UXP och få profession points. Sen finns det väl även de som avlar på höga levels på nåt konto och har nåt på sidan av där de kör nåt annat slags avelsprojekt, t.ex avla fram bättre hälsa eller vissa färger eller så. Och ja, man får flytta hundar mellan konton. Scamming innebär ju att man bedrar någon (t.ex lurar någon på pengar) så det är inget som man kan bli anklagad för bara för att man flyttar hundar eller annat mellan sina egna konton. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst