Ny på sajten, men...
… inte ny på Furry Paws. Jag blev superglad av att se en iFokussajt om Furry Paws! 😃
Jag har spelat sen förra året och tog ett kort uppehåll på ett par månader, men har precis låst upp mina hundar och förberett för att börja spela igen. 🙂
På Furry Paws driver jag Mitchika's Kennel med prefixet Mitch, under användarnamnet Caroline "Buttfluff" Sanguine #1139672 (det finns en liten historia bakom namnet och nu är jag fast med det).
Jag föder huvudsakligen upp Australian Cattle Dog och kämpar för att få fram bra individer i rasen (24 HH, EEEE), speciellt inriktad på färgerna Red och Fawn plus en speciell variant av Black. (Roaned Black and White (Piebald) with Red Points) Min huvudlinje startades av min första hund på FP och målet är att avla vidare och förbättra linjen till "perfektion", både prestigemässigt och färgmässigt.
Sen föder jag upp Cairn Terrier i en mindre skala, där fokusen ligger på att få fram bra individer (24 HH, EEEE) inriktad på färgerna Steel Blue, Silver och Cream, gärna maskade med brindle.
Hälsa och prestige (Excellents och HH) går dock före utseende hos min kennel och jag kompromissar ofta på utseendet för att få fram valpar av bra kvalité. 🙂
Det var lite om mig och min kennel! Jag hoppas på att få fler svenska kompisar som spelar spelet som man kan byta erfarenheter, tips och råd med. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Kul med någon som är erfaren spelare. Själv har jag precis kommit upp till level 3… Cerrolyn (#1183411) heter jag där.
**MVH Cerrolyn
Hej å välkommen hit 🌺
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
#1 Tack för att du länkade! Är det okej om jag skickar ett friend request på Furry Paws? 🙂
Åh, du har German Shepherd och Pomeranian! 😍
Det var två raser jag starkt övervägde när jag först gick med i spelet innan det blev ACD. 🙂
#2 Tack så mycket! 😃
Gör det, för jag har ingen aning om hur man gör.
**MVH Cerrolyn
#4 Har skickat ett Friend Request! 🙂
Godkänt 😉
**MVH Cerrolyn