Vilken ras/raser föder du upp?
Jag föder upp Schäfer och har snart lyckats få min första 24 HH (lala) hund å föder även upp Kai Ken i väldigt liten skala.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
GS här också, men funderar på att ta in en annan ras också.
**MVH Cerrolyn
Border Collie främst där aveln börjar gå riktigt framåt. Sedan föder jag upp Mudi och Whippets i en mindre skala :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Border Collie, Lapsk Vallhund, Schäfer och Dobermann men väntar på att "min" ras ska komma till spelet och då ger jag upp all annan avel haha. Funderar på att börja med någon av de svenska raserna i framtiden ev finsk lapphund
Vilken är "din" ras?
**MVH Cerrolyn
#4 Boerboel, den borde komma någon gång för den finns som en önskad ras och många supporterar den. Annars hade inte norrbottenspets varit fel men den kommer knappast tyvärr
Jag föder upp Aussies och amerikansk cocker spaniel
Jag föder upp GS och pommeran (fick ta det ist för mittlespitz).
**MVH Cerrolyn
Jag föder upp Engelsk Cocker Spaniel just nu. MEn kommer senare att ha Clumber Spaniel också.=)
Cocker Spaniel såklart :). Det är den enda rasen jag kommer att ha på ett tag, har tittat på en del andra men inte alls fallit för dem.
Tass Josephine
Åh, jag missade den här tråden!
Jag föder huvudsakligen upp Australian Cattle Dog, men jag har en mindre uppfödning av Cairn Terrier också. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Har precis börjat föda upp tollare 🙂 Lagottos finns tyvärr inte 😕
// Nadja
#11 Så konstigt, de är ju så vanliga här i Sverige i alla fall! Har du önskat? ^^
Jag föder upp Isländsk Fårhund, med fokus på 24HH lala. Funderar på om jag skall börja med Otterhound eller Portugisisk Vattenhund också, men det får vänta tills vidare. Jag kan nog inte fokusera på två raser ändå. 😃
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Jag föder upp Dalmatiner och Cocker Spaniel :-) Om någon är föder upp Cocker Spaniel, engelsk, kanske nån skulle vilja samarbeta lite?
#12 Ja jag tycker också det är lite konstigt. Jag är totalt grön så har inte klurat ut hur man önskar än 😛
// Nadja
Kelpie, isländsk fårhund, border collie, schäfer, hollandse herdershond och australian shepherd.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Australian Koolie, funderar även på att börja med aussies^^
-
Australian Shepherd och Samojed :)
Än så länge så vill jag nu avla på Silken Windhound med 24 HH med lala och har två tikar med det så söker nu en hane med det också till mina två tikar. Föder också upp Caucasian Ovtcharka och Sheltie på liten skala. Har avslutat en del med Sheltiesarna och avlar nu fram nya generationer på Caucasian Ovtcharka :)
Jag har nyss börjat med american staffordshire terrier :)
Shetland sheepdog bara nu men ska också föda upp Alaskan Klee Kai också
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
#21 kul med en till på shetland sheepdog😃
#22 hihi, ja :D började nyss spela spelet :)
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
jag vill föda upp tibetanska terrier men hittar dem inte :( så det blir nog golden!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#24 Jag med :-( Den finns inte med i spelet, jag föder upp rasen på riktigt också.
Bytte nu Samojed (kennel 2) till Afghan och Lapsk Vallhund!
Jag har också bytt och kommer säkert göra det igen… ;-) Föder upp DALMATINER, COCKER SPANIEL och MUDI. http://www.furry-paws.com/kennel/index/1183164
❤️Dobermann❤️
Färginriktning Blue och Isabell. För att dessa ej är tillåtna i Sverige och för att de är så fina. Här i spelet är det fullt möjligt att föda upp fullt friska Dobbisar i Blue och Isabell, vilket inte är fallet IRL. Det gillar jag. Och det är det som får mig att spela.
hihi, därför ja vill ha de på mina schäfrar oxå då det inte godkänt irl i sverige, samma med choklad (lever) #28
#29 Det är snyggt.
Är det samma med Blue Dalmatiner?
Det e supersnyggt! Ingen aning. #30