Hoppar över en dag.
Vad händer om man inte kan vara där någon dag? Tänker på idag när jag inte kommer in på sidan.
**MVH Cerrolyn
Hmm ifall det blir så tycker jag dom borde fixa så att de inte åldras just idag eller något sånt
//Joanna
Inget händer förutom att de blir ett "snäpp" smutsigare och du måste använda två olika sorters borstar :p
#1 Det brukar de göra, om sajten är nere en längre stund. Annars blir det som #2 skriver, hundarna blir ett snäpp smutsigare, men även att man missar en tävlingsdag och med rejäl otur en 100-dagars parning.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Nu är det igång igen. 😃
**MVH Cerrolyn
Aledningen till hundarna inte åldras eller något annat i dag är att spelet va nere så länge igår så Kah valde att inte nolla detta,
citat från Kah: Since the site was down for the majority of the day, dogs and litters will not age or reset tonight. Shows will still run and dailies will still reset.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Väldigt tråkigt, jag som hade planerat att ta en kull imorgon 😕
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Har era hundar gått upp i level eller fått resultat från idag? Jag blir lite förvirrad för jag har hundar som har levlat, men dom har ingen energi och behöver ingen mat eller så. Är dom med i tävlingar idag så att jag får resultat imorgon också? Kan någon förklara ? Förlåt att jag låter lite förvirrad men jag Är lite förvirrad :)
Mina har också levlat men behöver inte skötas om. Det verkar som att de kommer tävlar tills i morgon med. Tror det är för att det ska vara så rättvist som möjligt eftersom det inte gick att logga in i går.
#8 : Åh, jag hoppas du har rätt! :)
Japp, det har lvl upp, man kan besöka medow osv i dag, är endast hundarna som inte har "nollställts" i dag,
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Japp
**MVH Cerrolyn