Brag buttons
Kah har kommit på en finurlig ide med en brag button, en bild där det står att man har kvalitehundar å så har man en webbadress, automatiskt tänkte ja att det kunde ju vara en kul grej å lägga upp på sin sida i spelet men nepp, fp vill INTE lägga upp bilden!
Jag har provat att koipera hela adressen, skrivit egen kod, bara lagt till bilden, "hackat" orginalkoden men NADA, inget händer. Nån mer som har problem med detta?
Eller står det nånstans att man inte kan lägga upp den på FP?
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Jag fattar inte heller, har också försökt att få den till min presentation på FP :/
lite smått irriterande då ja ville ha det :/
#2 ja jag ville också det, både för att den är ganska så fin och att andra kan se att man verkligen har fokuserat in sig på en/flera ras-/er :)
Ja precis, va lite det ja va ute efter.
Their use isn't limited just to outside of FP, of course! Upgraded accounts can feel free to use the smaller version for their user or kennel tag. Or, feel free to add them to your kennel page.
määäh! Så de funkar bara om man har elitkonto 😡 😭
Åh vad tråkigt :/
#6 Är du säker?
Jag fick upp min brag-button på min sida under "About" innan jag blev Elite… jag bara använde html-koden
Fast jag har inte provat utanför FP… känns inte nödvändigt… är inte superstolt över att jag på all ledig tid sitter o leker med tecknade hundar på nätet
mää, hur gjorde du då grodan? Ja kan inte gå elit 😭
#9 Jag gick till sidan med Referrals, där fanns koderna för att lägga upp bragbutton
Jag har anmält att jag har "Specialites"… det kanske kan hjälpa, vet ej…
Såhär ser min brag-button ut
Nu funkade det för mig också! Tack Grodan :D
❤️