Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 352 ggr
[Indexs]
0

Hur många hundar?

Hur många hundar har ni i spelet? Och har ni någon tanke med antalet ni har? :)

Jag själv har 37 hundar varav 15 är hanar, 22 är tikar med en som fortfarande räknas som valp :)

Sen har jag en hel armé med kullar, 14 kullar varav jag ska behålla 9 valpar totalt. Jag har bara Border Collies :)

Jag behåller alla valpar som håller mina mått då kullen kommer, alltså blir kraven på mina valpar högre med tiden såklart, resten åker till pet homes om ingen blir reserverad. Jag samlar också på alla färger och kombinationer jag kommer över så det är delvis därför jag har så många dels för att jag vill ha en stor grund i min avel så att det inte blir någon inavel :)

lollynonna
0

jag har 8 vuxna hundar. sen har jag 3 kullar,ska behålla en valp ur ena kullen.också har jag lagt bud på 2-3 stycken,och ska sälja 3 hundar som inte är borzoier. också har en av de jag budat på accepterat:P

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Marsvin-hund
0

Jag har 5 hundar just nu. Och har 2 hanar och 3 tikar. 2 tikar är vuxna och en hane är vuxen. Sedan en tik valp och en han valp. Sedan har jag också två kullar. c:

라키Hjärta

[Indexs]
0

#1 Härligt, så det är borzoier du satsar på? :) Har du någon tanke bakom antalet hundar eller blir det bara som det blir? :)

#2 Vad är det för ras-/er? Och har du någon tanke med antalet hundar? :)

lollynonna
0

#3 japp,satsar på borzoier:) har idag köpt in två nya hundar med lala och nästan alla HH,tänkte para dem med varandra,men tydligen var honan parad innan,så nu måste jag vänta 11 dagar innan nästa kull 🤓 ska försöka få fram borzoier med EEEE,24 HH lala. ska senare då det börjar gå lite bättre med alla gener och sånt,försöka mig på lite färg. men det är nog väldigt svårt,kan typ inga gener som ger vilka färger haha:P

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Indexs]
0

#4 Okej, känner igen det där att man måste vänta 11 dagar haha, man glömmer ofta kolla det när man hittar en bra hund så blir man besviken sen 🤓 Okej, lite så är det för mig också, jag kan isabella och silver hos BC bara, inte ens säker om jag kan det helt haha men satsar precis som dig och de flesta att avla fram 24HH lala hundar :)

[Ayaka]
1

Har i nuvarande 25 hundar, 20 vuxna och 5 unga valpar, sen har jag ett par kullar, som kommer in om ett par dar. 😛

Anledning till så många är för att nå lvl 20 fortare, Så jag prövar mycket nu och experimenterar, Har dock börjat och försöka få mina Bc att bli 24HH lala, ska försöka få in Isabella färgen då den är så fin😍

[Indexs]
0

#6 Aa, har du bara BC? Jag glömde säga att jag också har många för att levla snabbare ;)

[Ayaka]
0

#7 Nej jag har schäfrar också som jag ska satsa på. 🙂 Och sen en mängd olika raser som pröva på om jag vill ha eller inte 😛

Mitchika
0

Jag har 119 hundar. 85 Australian Cattle Dogs, 32 Cairn Terriers och 2 Dobermann. 🙂

Har inte koll på hur många det är av varje kön (bortsett från mina Dobermanns, en tik och en hane), men alla utom 6 är vuxna och tävlar för fullt för att sedan gå i avel när dom är runt 85 dagar. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[Indexs]
0

#8 Okej :)

#9 Oj! Det var en hel del haha :D har du spelat länge? Jag tyckte jag hade många men nu är jag inte lika säker ;)

Mitchika
0

#10 Jag har spelar sen slutet av juli förra året. Jag behöver ha många hundar då jag försöker bygga upp egna linjer från grunden och behöver mycket avelsmaterial att välja mellan för att få fram det jag vill ha. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[Indexs]
0

#11 Aha då kan jag förstå, själv köpte jag in väldigt mycket hundar från andra i början som jag nu avlar vidare för, så jag behöver inte så stor bas då jag inte avlar enbart egna hundar :)

Marsvin-hund
0

#3 Jo det är Border Collies. Valparna är två Shetland Sheepdog.

라키Hjärta

LuLeLo
1

21 hundar och två litters, varav jag kommer behålla en valp från varje. 

Grundtanken med mängden hundar var att jag skulle kunna avla mer, men nu på sistone har jag sorterat bort alla hundar med sämre gener. Huvudsyftet för antalet hundar är nu att hjälpa mig levla fort.

Ras: Engelsk Cocker Spaniel

Tass Josephine

Cahira
1

Oj jadu. Har två konton med två raser vardera. Är väl kanske 20 hundar per konto? Inte helt stor koll. :) 

Xoloitzcuintle, portugisisk vattenhund, cairnterrier och pekingese.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.