Vad gör man sedan?
Jag började med spelet igår (apropå saker man gör istället för att tentaplugga…), så jag har inte riktigt kommit in i det ännu.
Men vad gör man varje dag när man skött om hundarna så de är ok, spelat spelen så man är nöjd, ev avlat det man planerat osv. Är spelet klart för dagen då, eller vad gör ni sedan om ni har en stund när ni vill spela och ni gjort det här?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
typ chatta, spela mini spelen, gå på meadow. det är som det jag sett man kan göra ._.
Haha… jadu… man sliter sitt hår i väntan på att få ta en kull…
Jag glor i forum, kollar vad som finns till salu, kollar vad som utlånas i avel (och gråter över deras krav på minst level 25, minst level 30 osv…), säljer prylar i min shop och har jäkla tråk… lol
Jo, sen glor jag i junkyard en del, hittar skoj saker där och ibland kollar jag i HS men försöker verkligen att INTE köpa på mig något… men det är svårt…
Sen kan jag slänga iväg några mejl till folk och fråga lite… hehe

#1 Ok, då är det ungefär vad jag har hittat hittills. =) Jag är så van vid spel som man kan slöspela i massa timmar (jag spelar WoW och hearthstone en massa) om man råkar känna för det, så det här är lite ovant. :)
Medis på akvariefisk.

#2 Haha, ja, det känns som att det är mängder med väntan i det här spelet, vare sig man vill eller inte. ;) Jag är ju van vid att ju mer man spelar, ju mer levlar man, jag vet inte hur bra det här kommer funka med mitt tålamod. ;)
Medis på akvariefisk.
Tyvärr så måste du vänta tills dom tävlat för att få levla. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#4 Precis… jag har liite svårt för det här slöa…
Att jag levlar när jag har mkt hundar spelar ingen roll då jag måste vänta på att hundarna levlar, blir äldre osv…
Dock har du ju mer att göra ju högre level du blir.
Man köper tio store-hundar till och lägger till de i sitt fembladiga exceldokument. Sedan planerar man och gör alla parningarna, för att sedan välja ut och lägga till valparna i dokumentet, samt väljer lämpliga partners till de :D Sedan sitter man där med sin tenta ångest :/
#7 LOL… jag har ingen tenta, men ångest över sånt jag borde göra förstås… städa, skriva stamtavlor osv…