Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettsajten
Läst 440 ggr
Lojs
1

Artiklar att längta efter

Jag som är ny i spelet känner mig ofta vilsen och har massa frågor, sidan känns väldigt rörig även om jag hittar bättre och bättre efter hand. Artiklarna här på sidan har hjälpt mig massor i spelet (kom till hund 81 i gen-spelet *yey*) så jag tänkte i den här tråden skriva vad för artiklar som jag är sugen på just nu (jag vet att på ifokus-sidan jag är moderator för så blir jag väldigt glad när jag får förslag på artiklar att författa, det är inte alltid lätt att komma på själv, hoppas artikelförfattarna på den här sidan känner likadant). Jag hittar ingen guide någonstans i spelet på vad man får för varje level man går upp, som idag ville jag föra över en hund till mitt andra konto, men det hade för låg level för att jag skulle skicka en hund dit och jag har inte den blekaste om på vilken nivå det låses upp. Det känns som att saker blir upplåsta som jag inte vet om ibland, eller så vet jag inte vad grejen är som jag låser upp, vad det gör för nytta och jag får leta runt på google för att få hjälp. Jag skulle vilja ha en artikel om vad man gör med alla pengar man får ihop, jag har mest köpt hundar, men jag har jämt pengar jag vill spendera men jag vet inte på vad (artikeln om att tjäna pengar var nog för bra, jag får ihop för mycket ;)). Gärna med vad det kostar när man ska låsa upp en ny kennel, så man vet hur mycket man måste ha undanlagt. :) Om fler är sugna på artiklar så får ni gärna lägga till. Ingen press på artikelförfattarna, ni skriver såklart vad ni känner är vettigt och vad ni har lust med. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lexiia
0

En artikel om vad som händer vid varje lvl kan kanske bli lite svårt då ja inte kommer ihåg va som hände när man va låg lvl å än är ja inte färdig lvl.

Att slösa pengar är lätt, köpa dyra leksaker som håller längre, uppgradera sin gård, köpa träningskit så man slipper betala för träningen å anordna tävlingar.

Själv försöker ja spara ihop en miljon så ja kan köpa ett större "hundhus" då det börjar bli trångt.

Artiklar å sånt kommer med tiden och det är BRA att det kommer förslag på detta. Vi är inte så många ännu som är moddar/artikelförfattare osv på sajten då det är en så ung sajt så MIN tanke va att låta sajten växa och utvecklas i lagom takt för rasar det in artiklar osv nu i början kommer det bli svårt att överraska/hitta på nya artiklar.

~ Sajtadmin för Furry Paws ~

Lojs
0

#1 Tack för svaret. :) jag tänkte att det kanske finns någon lista på vad man får vid varje lvl som man kunde utgå ifrån. En annan artikelidé är vad alla hundarnas titlar betyder och hur man får dem. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lexiia
0

Hundarnas titalr ser du va det betyder, det är olika beroende vilken sport å hur högt dom har kommit inom sporten.

Om man går in på en hund å klickar på career så ser du va just den titeln på hunden betyder.

Lojs
0

#3 Jo, det har jag hittat till på en enskild hund, men jag vet inte exakt hur man får titlarna och det vore kul att ha en simpel översiktslista. :) jag vet inte ens alla klasser som finns och i vilken ordning de är. :)

Medis på akvariefisk.

Lexiia
0

Titlarna får hunden när den lvl upp ☝️

Här finns alla sporter, titlar å va som krävs för ny lvl: http://www.furry-paws.com/help/article/competitions-and-titles

Här finns det va som händer när du som spelare lvl upp: http://www.furry-paws.com/help/article/level_requirement

Lojs
1

#5 Tack, kanon! nu vet jag vad jag ska sitta och tråna efter. ;)

Medis på akvariefisk.