Vilken ras?
Hej!
Jag vill börja spela Furry-Paws igen efter ett uppehåll, vilken ras tycker ni jag ska föda upp(helst små hundar)? 🙂
Kommentera gärna vilka raser ni föder upp!
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
tja, du kan ju alltid kolla igenom registret? själv föder jag upp borzoier men det är verkligen inte en liten hund ^^
Jag själv föder upp främst Border Collie, sedan föder jag upp Mudi, Whippet och Engelsk Springer Spaniel på en mindre skala. :)
Du kanske ska fundera på Jack Russel Terrier eller Dachshund kanske? :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
jag föder upp borzoier. du kanske ska föda upp en terrier av nåt slag?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Har kikat på några av de nämnda raserna men jag vill ha en ras som har stor färgvariation. 🙂
BC! ingen liten ras,men många färger!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#5 Gillar verkligen de! Ska fundera men kanske blir Border Collies. :)
Chihuahua, pomeranian och chinese crested har rätt många färger har jag för mig.
#7 Tycker om pomeranians! :D
Shetland Sheepdog kanske? Jag vet inte om det finns mycket färger där. Men det är en liten ras och sjukt söt! :D
라키
Chihuahua har väldigt stor färgvariation. 🙂
Själv föder jag upp saluki men har några vavvor också, det blev så lite av en slump. Fast jag planerar att sälja dem, det är lättare att fokusera bara på en ras.
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
#10 Okej, får jag kika in din kennel? :)
#11 Absolut, jag heter Dentaku på Furry Paws också. 🙂 Tyvärr har mina chihuahuor inte så roliga färger, en valp jag sparar i en av kullarna har chokladanlag så planen var att avla vidare för det men jag är som sagt mer intresserad av saluki känner jag.
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."