behålla 2 valpar
ja,vilken level är det då man får behålla 2 valpar? det är nämligen så att jag har en bra hane som jag vill behålla,och en hane som är hyffsad som jag också vill behålla.
sen undrar jag också hur man gör så att man kan sälja alla valpar i en kull? har sett flera på "sale listings" som säljer hela kullen på tex. 8 valpar. hur?
tack i förhand!:)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
måste man inte betala ett special medlemskap för det?
#1 Jo, det stämmer. Man måste ha ett Elite account för att kunna behålla två valpar från samma kull. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
men bajs:( aja,får väl välja då:/ har nån ett svar på andra frågan?:)
// Linah
Gerbilsidan
#3 lol… 😃
Man kan skaffa ett mini-elite på bara en månad. Det gjorde jag…
Andra frågan är att jag du kan lägga ut alla till salu/tingning, men bara en kan bli såld
om du har vanligt konto kan du inte behålla någon då, har du elite kan du behålla en och sälja en
#3 Kan du länka till ett exempel?
Alla valpar i en kull som inte behålls av uppfödaren eller som läggs ut för att kunna reserveras (max en kan behållas/säljas till en annan spelare på vanliga konton, max två på Elite accounts) säljs automatiskt till ett pet home. Det innebär att dom försvinner ur spelet, men du får pengar för dom. Hur mycket beräknas efter kullen Quality.
Exempel från en av mina kullar:
Quality: 208 (Pet Home Sale Price: $1,872 each)
Det innebär att jag kommer få minst 1872 per valp som jag inte behåller själv eller låter någon annan reservera. 🙂
#4 Åh, kan man lägga upp alla i en kull för tingning? Det hade jag inte koll på. Bra att veta, om man vill ge andra spelare möjlighet att välja bland ens valpar. 🙂
#4 #5 aha! tack! det är säkert som ni säger,att den lägger ut alla men det går bara att köpa en:) kan vara så:) men grodis,hur får man ett mini elit grejs då?
// Linah
Gerbilsidan
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#8 ok,tack!
// Linah
Gerbilsidan