FPP shoppen
Det har kommit nya saker i FPP-shoppen.
Bland annat
Pink Rose som gör att du kan avla på en av dina pensionerade gamla hundar. Vilket jag tycker är en trevlig grej.
Bottle och Rattle som gör att du kan behålla en extra valp ur en kull eller ha ett kön på en kull eller få en kull med 13 valpar.
Definitive Aptitude Testing Guide, Definite Double Training Guide och Definitive Puppy Raising Guide… jag vet vad dessa är, men inte helt till fullo begriper jag vad det innebär att köpa en sådan…
Vad kostar pink rose?
Och bottle och rattle?
http://www.furry-paws.com/news
Definitive Aptitude Testing Guide - Unlimited use. Allows you to aptitude test litters of puppies (even if you aren't a 3 star trainer). = Du slipper köpa massa blad.
Definitive Double Training Guide - Unlimited use. Allows you train a dog in a second sport (even if you aren't a 3 star trainer). Dvs om du har en hund med fel sorts sport kan du träna den i en till sport som du hellre vill satsa på med hunden.
Definitive Puppy Raising Guide - Unlimited use. Gives all single stat boosted puppies in a litter a second stat boost. Boosts är alltid bra! :)
Tycker denna uppdatering var enormt bra! Att man kan köpa FPP för FPD och kan köpa saker för FPP sedan. Toppen!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#1 Pink Rose 40 FPP
#2 mmm… FoR Ever alltså… kan vara värt att spara in till kanske… jag läste det där, men jag är nog lite väck i skallen ändå
Unlimited är forever ja. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#4 hehe… jag slarvläser såååå… tack ❤️
Bra grejs att ha…
En dollar är 2 FPP?
En dollar är 6,61 SKR (ev + avgift, vet ej om det tillkommer något)
#7 Jag blev så förvirrad när jag såg listan till vänster. Att jag kan få 8 FPP för 1 miljon FPDollar, men till höger kan jag inte köpa för det priset… hm..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#9 Aha… gah så klurisch… tack ❤️
Men vart hitta du detta?!? Ja kan ju växla ju så ja kan få ihop FPP till elitkonto 😍
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
klicka på dina antal FPP där uppe (dina 0 antal LOL)
eller ---> Market ---> Your stuff ---> Buy FPP ---> FPP exchange
eller en snabblänk http://www.furry-paws.com/fpp/exchange
Har ni köpt något från FPP shoppen än?
Jag har köpt elite en månad