Award-vinnande hundar
Är det några här som har hundar som har vunnit någon form av Award i spelet? Till exempel "Most Accomplished", "Best of Breed - Experienced" eller "Best of Sport - Accomplished"?
Vinner någon av ens hundar något av det får man en notis om det när man loggar in, samt en liten prissumma och hunden får dessutom en rosett eller pokal (beroende på vad den vinner inom) under "Awards" på sin Career-sida.
Idag fick jag en jättetrevlig överraskning när jag loggade in. Min hund WCH Mitch Mitchika's Vault Dweller, även kallad "Fallout", har vunnit Best of Breed - Experienced! Det gjorde mig obeskrivligt glad då Fallout är valp till min första hund i spelet, Liam (Mitchika's Wanderer of the Wastes). 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Grattis! 🙂
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
#1 Tack! 🙂
Grattis! :D
- Nederlandse Kooikerhondje -

Grattis, vad coolt!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Grattis! Jag har en hund jag köpte för längesen som nån inte ville ha som fick en award. :) Det var kul!
Best of breed - experienced vann han. :) Sedan låste jag spelet ett tag och nu är han på plats 23. *S*
Han är 99 dagar idag så snart får jag släppa taget om honom. :/ http://www.furry-paws.com/dog/index/18326
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Grattis vad kul!
Haha, det dröjer nog innan någon av mina dåggs får award. Jag hyser inte så stora förhoppningar faktiskt och jag har inte skills nog att se till att de också får awards.
#6 Jag köpte en omplacering som jag inte hade så mycket förhoppningar om och vips så hände det. :) Man vet aldrig. ;)
tsss…
#3 & #4 Tack så mycket! 🙂
#5 Åh, häftigt! 😃
Jag gillade hans namn också. 🙂
Ååh, det är alltid lika jobbigt att släppa taget om vissa hundar… Saknar fortfarande min första generation med ACDs, där min första hund var med bland andra. 😕
Jag har tre låsta ACDkillar (varav två är halvbröder till Fallout) sparade till avel för när mina tikar når upp i rätt ålder, som också har vunnit Best of Breed Experienced. Halvbröderna är 95 dagar och den tredje är 98 dagar. Dom kommer bli jättejobbiga att släppa taget om när det väl är dags.
#6 Tack! 🙂
Som #7 säger, man vet aldrig. Jag har haft sju hundar som vunnit Best of Breed Experienced, varav fyra av dom var generation 1-hundar. Jag hade inte räknat med att någon av dom skulle lyckas vinna någon award, så där blev jag oerhört förvånad! Det kan hända när man minst anar det. 🙂
#9 Han hade namnet då jag köpte honom och gillade namnet jag med så han fick behålla det. :)
Tell me about it… jag saknar fortfarande min shiba Sai från då jag började spela på betaversionen för en himla massa år sedan.
Ja, jag har just nu bästa kelpien, samt bästa agilityhunden. :) Har haft lite annat också, bästa border collie några gånger tidigare bland annat.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#11 Wow, grattis!! 😃
Bästa agilityhunden tycker jag är riktigt häftigt! Hur många förstaplatser har hon/han? 🙂
#12 Tack! :) Tre förstaplatser har han nu. Och så ligger han på 13:e plats på accomplished, på hela FP. Den som är BOB är av samma ras, men en annan hund. Sen har jag FPs näst bästa herding dog nu också. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
å va skoj, grattis! jag har en så vanlig ras så ja tror inte att ja kommer få någon award men man kan ju alltid hoppas!
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
#14 Tack! Äsch, nån ska ju ta förstaplatsen hos dem också. :) Jag har haft FPs bästa border collies några gånger så det är ju absolut inte omöjligt. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jo men så bra är inte mina hundar än, men tanken finns ju att man vill vinna. Ska se om ja lyckas med någon schäfer.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Nu har jag bästa vallhunden och näst bästa agilityhunden. :) Har dessutom sjätte bästa agilityhunden någonsin, samt trettonde bästa vallhunden någonsin… Men hoppas på att kunna klättra på den listan också så småningom. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport