Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 523 ggr
Lojs
0

Back-Shaped Rock Piece

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade en sån här idag, vad är den till för?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Cahira
0

Du sparar ihop alla bitar sedan kan du gå till ruinen i meadow. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Lojs
0

#1 Ok, vad får man får det?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Cahira
0

Ibland får man pengar, ibland får man annat. :) Det kan vara ändrat sedan betaversionen så vågar inte svara säkert.

Lojs
0

Ok, tror jag säljer den istället för att spara. ;)

Medis på akvariefisk.

Cahira
0

Görså. :)

Alex
0

Färdigställer man ruinen kan man varje dag söka igenom den med en hund och det kan hända olika saker som att hunden får eller förlorar stat points, hunden blir extra glad eller ledsen! hunden kan få extra energi, den kan ändra personlighet och lite annat. Jag har inte heller stenkoll på exakta möjligheter sen ändringen.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Em_
0

Var hittar man delarna? Har letat överallt ^^ Eller ja, i affärerna finns ju men annars?

Cahira
0

Har även fått cookies och annat där förr iallafall. Men extra glad gillas, då presterar hunden lite bättre i tävlingar. :)

Alex
1

#7 I random events, dvs rutan som kan poppa upp emellanåt. #8 Cookies ska vara borttagna nu, eftersom de inte längre fyller något syfte i och med den nya maten. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lexiia
0

En gång hände det att min ena hund bytte personlighet men oftast händer det att hunden blir ren 🤪

~ Sajtadmin för Furry Paws ~

Grodan
0

Jag tycker inte det är värt att lägga så mkt pengar på de där delarna. Jag har köpt mina utom 2. Det var snordyrt. Det har hänt lite med hunden jag går genom ruinen med, men inga pengar, inget kul alls eg… (sorry för att låta negativ men hittills har jag alltså inte funnit att det var värt pengarna)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️