Eran äldsta hund?
Hur gammal är eran äldsta opensionerade hund?
Jag köpte en "rescue" idag, men insåg inte hur gammal den var förrän jag kollade. Den var ju bara level 15 så jag tänkte inte på att kolla dagar. Blev lite förvånad när jag såg att den var 105 dagar gammal.
Ghaa andra gången jag tror att det handlar om riktiga hundar xp
Min äldsta hund dog idag, hon hette sky, och blev 121 år.
menade dagar!
köper? är det ett online spel?
#3 Cool. Du lyckades hålla henne i spelet i 120 dagar alltså?
Gick hon automatiskt i pension då?
#5 LOL, japp, detta är ett spel. ❤️
104 dagar, en amerikansk cocker spaniel tik som heter Acna :) Bara jag som blir lite fäst vid gamlingar man har haft länge? tycker verkligen om history funktionen där man kan kika på dom efter pensionen.
53 FPD :)
#8 Men FPD är ju FurryPawsDollar 😛
Står för days också :3
asså lägger ni era riktiga pengar på spelet eller är det låssas pengar?
#6 ja hon gick i pension automatiskt, men jah köpte henne när hon var 34 år, så jag gjorde inte allt arbete. Ja gon var i spelet i 121 dagar, hon hade 23 HH och var en fin vovve saknar henne.
#11 Man kan lägga pengar på det men det är långt ifrån alla som lägger riktiga pengar på det. Man har en valuta i spelet som kallas för FPD istället :)
-
#11 Det är helt gratis att spela och kräver ingen installering, kräver bara lite engelskakunskaper eftersom det är på engelska. Du köper, tar hand om, levlar och föder upp valpar som kan ha bra och dåliga gener samt att du kan avla fram diverse dominanta och recessiva färger om man bara sätter sig in i genetiken lite. :)
Högre level föräldrar ger bättre valpar som levlar snabbare så man får verkligen bättre hundar hela tiden. Snabbt förklarat. :) Efter 101 dagar blir hunden steril. Varje speldag är lika lång som en vanlig dag.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Man kan betala riktiga pengar för att få FPP (specifik valuta) så man kan köpa elitekonto så man kan spara två valpar istället för en ur varje kull och några fler fördelar, men vill man inte göra det så går det att få FPP på andra vis även om det är lite svårare (som att betala enorma summor FP dollar)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.