Tävlingar.
Hur "hostar" man och skapar tävlingar?
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
man gör det via manage, man måste ha en tränings park.. eller vad man ska kalla det innan man kan göra sådant :) om jag minns rätt dvs
#1 Läste det på "help" men vart och hur skaffar man en träningspark? :)
först måste du ha plats på din gård, och då kan du behöva flytta ( det gör du på manage ) . vet inte vilket lvl du är eller om du hunnit det?
sedan måste du köpa ett träningskit - som du sedan 'ställer upp' på den lediga gårdsplanen.
minns inte om du köpte först gården för träningen. eller om du var tvungen att köpa kitet innan du kan bygga?
#3 Har flyttat så en ruta är ledig. Vilket träningskit ska man köpa? Finns ett tiotal :)
beror på vad du vill satsa på ^^ jag tog racing tex.
tror du kan finna ännu billigare på -
#5 Vill också ha racing men den var en av de dyraste. Tyvärr är jag bara level 5 så kan inte besöka sidan du länkade för den är låst.
hmm ok, det är nog bäst att spara. Men du kan ju göra som du vill/känner för :)
om du har nån hund med racing kan du ju joina min tävling. Ingen har kommit in så du vinner nog by default :P
#7 Ska bara lista ut hur man anmäler sig! :P
#6 Gå in och kolla lite då och då, för priserna ändras! När jag köpte mitt Racing Kit kostade det drygt 13,000, några timmar senare kostade drygt 24,000! Jag hade redan koll på att priserna skiftade väldigt så jag passade på att köpa när det var lågt…
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
du gör det med en av dina hundar, du kanske iofs inte har någon hund med energi kvar ^^;
Har köpt ett träningskit nu men står att man måste bygga "training area", hur gör man det? :)
gå in på manage, klicka på den tomma gården, och sedan bygg :3
#12 Yey, nu har jag byggt det och har bara 4.000 kvar :(
hm… nu tänkte jag på andra tävlingar… de som finns i Chat -->Contest
lol
har själv inte kikat på dem, vad brukar det vara?
#15 art-tävlingar mm