Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etiketttips
Läst 1436 ggr
Zolah
1

Min rutin :3

Hade tänkt dela med mig lite av mina rutiner på FP! dela gärna med er av era egna, och visa vad ni gör varje dag :)

Första jag gör är att mata alla hundarna och fixa så dom får sina behov mötta - brukar också försöka komma ihåg att regga hundarna i casso så dom blir värda mer pengar-

Sedan fortsätter jag med kullarna, träna, mata -

Sedan går jag in på meadow och kollar vad den rabiata tvättbjörnen har åt mig idag ;D samt se om skatan har något kul att byta till sig - vilket inte sker så ofta :P

Efter det går jag på Games och spelar hundben/boll/frisbee , dom andra spelen är för tråkiga för att jag ska orka.

Då jag är spelad och klar brukar jag gå till Vote, och rösta på FP. Då får man gratis 3000 samt kan man vinna ett random föremål. Hittils har jag bara fått disgruntled duck :c

Något jag ska göra som rutin är att gå till Image Bank och rösta fram nya bilder, det hjälper konstnärer att tjäna lite på FP :) 

Det är mina rutiner :) skapade lite länkar också för att förenkla för som dom kanske inte vet var man gör sakerna ^^

Dentaku
0

Mina rutiner ser ut nästan som dina!

Dock spelar jag alla spel, pengar är bra…

Jag brukar också kolla vad som finns på salulistan, om det skulle dykt upp någon spännande saluki till bra pris.

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Zolah
0

Brukar göra det med, men det är mest ' när jag har lust / kommer ihåg '.

Dentaku
0

Jag gör det flera gånger om dagen… 😞 Finns det någon avvänjningsklinik för FP-beroende?

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Zolah
0

Jag gör för många saker för att endast göra det xD m du vill bli avänjd lite kan du besöka chatten, hittils har dom bara varit dryga otrevliga mot mig iafl xP så det kanske skrämmer bort dig en stund?

Dentaku
0

#4 Känner jag mig själv rätt så kommer jag bara bli mer taggad att krossa dem alla med mina superhundar, så då lär jag inte göra annat än att hålla på med FP. 😃 Min chef skulle nog inte bli överlycklig.

Zolah
0

Haha ok xD

jag skulle vilja göra en FP fast med råttor *drömma*

anyway xD inte drifta OT för mycket :3 har du någon rutin grej som du skulle vilja länka/tipsa om?

Dentaku
0

Junkyard kollar jag in på lite då och då! Ofta är det bara skräp, men jag har faktiskt hittat en grej där som jag fick 30,000 för när jag sålde den.

Zolah
0

Då jag kollat har jag inte hitta ngt, trodde det var saker som användare *kastade* bort och eftersom ingen gör det så är den alltid tom?

AkaiTsuki
0

Min rutin är väl 

1. Ta hand om hundar+ litters

2. Köpa in nya saker som gått sönder/tagit slut

3. Avla på de som går att avla på

4. Ta ut min kennel winnings elr vad den heter

5. Meadow

6. Junkyard

7. Leta efter intressanta hundar på marknaden

8. ev. spela 

9. Logga ut eller bara strosa runt och göra random saker på siten

//Joanna

Dentaku
0

#8 Japp, det stämmer. Men ibland slänger folk saker, oftast billiga saker men ibland uppenbarligen mer värdefullt också.

Jag var förresten inne på bildbanken nu, visste inte att man kunde rösta så jag ville testa det - andra bilden som dök upp var din! 🙂

Zolah
0

OK :3

ta ut winnings är mest kul xD alltid spännande att se hur mkt det är

OK :3  får kika där lite oftare då ^^

Haha, jo jag såg det själv xD fanns bara min och en till xD trodde det skulle vara MASSOR :)

Grodan
1

Säijm ungefär… samt fixar tävlingar, min shop, kollar junk, hs, hundar till salu osv… kollar ålder på dåggs, fixar nya halsband o koppel mm

games har jag tyvärr inte mycket över för, tycker det är båring, försöker fixa pengar på annat sätt

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Dentaku
0

Nu kollade jag Junkyard och hittade en food container! Inte så mycket mat kvar men bara de där jäkla foderburkarna kostar ju 5000 och de är rätt behändiga att ha när man börjar få många hundar. Nu har jag två stycken, båda har jag hittat. 🙂

Bello_O
0

Brukar kolla på "Broken Down wagon" jag brukar hitta över 2500 där flesta dagarna;3

Medarbetare på Sheltie Ifokus.