Tipsa om era tävlingar
Här tänkte jag man kunde tipsa om sina tävlingar?
priset ska överstiga iafl 6000 tycker jag, för annars är det som bara mini tävlingar? ( jag vet inte ni får gärna säga vad ni tycker, själv skulle j ag tycka det var lite för spammigt med 1 kronors tävlingar där man vinner 100 )
Min tävling
http://www.furry-paws.com/compete/view/25105817
Bias: 2 speed
First Place Prize: $10,448
Second Place Prize: $5,224
Third Place Prize: $2,612
Type: Novice Rally-O
Fee: $100
Ja, jo, så kan man ju tycka. Eller så vill man tjäna pengar, men det är ju jag det.
Skämt åsido så är det svårt att få tillbaks de pengar man lägger ut om man sätter väldigt höga vinster. Jag satsar på låga vinster med låga inträdesavgifter. Har jag tur tjänar jag lite på det. Har jag otur förlorar jag, men det är en skräpsumma :).
Tass Josephine
beror väl på hur folk gör när dom tävlar? om jag har en hög summa på vinst i en tävling, och sedan en billig inträdes så lär jag ju locka alla som har sök ordet Cheapest/highest price? och nog många deltagare så får j ag ju tillbaka. ^^
men jag siktar inte på tjäna pengar via tävlingar utan snarare via uppfödningen :)
Och i tråden här, tror jag det är bättre med stora pris tävlingar än massor med minimala, menar.. man får ju ca 30st tävlingar per dag och att skriva alla dem här blir nog jobbigt xD
Hm, kanske det. Har aldrig testat med så höga vinster förr. Kan du inte återkomma imorgon eller nått med en siffra på hur många tävlande du fick ihop? Så kan vi se om det gick runt?
Tass Josephine
Jag siktar ju inte på gå runt så det lär nog inte hända xD
men om man vill se till det själv kan man ju kolla på vad som är lägst med högst pris genom att kika på listorna