Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 322 ggr
leemland
0

Vad händer - ej såld

Vad händer om en hund (vuxen) inte blir såld? 
Måste jag "lägga upp" den på nytt, försvinner den eller säljs den till hundstallet eller vad de är?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

lollynonna
0

du väntar tills den blir såld? det är inte samma som på valpar att den säljs efter 6 dagar:)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

leemland
0

#1 Okej. Tack för svaret! 

Är nybörjare så har väldigt lite koll :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

lollynonna
0

#2 alla har varit newbies;)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Cahira
1

Försäljningen går ut efter 2 dagar har jag för mig det är, kan vara 3 dagar, och om den inte är såld så lägger du upp igen. Du kan då välja om du vill fortsätta ha dom till salu antingen public (så dom kan köpa den direkt) eller offer så folk kan lägga ett bud och du kan acceptera priset/köparen om du själv vill. :) Eller såklart ändra priset om du känner för det. :) 

Du kan ändra alla dessa saker närsom, måste inte vara då säljstiden gått ut. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

leemland
0

#4 Okej. Tack för svaret! :) 

Jag får vänta och se helt enkelt :P

/ J 

isla
0

Det jag efter ett tag insåg (dum som jag är ;-) ) var att om jag inte tog bort att hundarna var till salu, efter att annonstiden tagit slut, så låg hundarna som "ej avelsbara" fastän det gått mer än 12 dagar sedan de parades senast. Tänkte inte så mycket på det förrän jag funderade på att para en hund och undrade varför den inte fanns med i listan över de jag kunde para. :-D

Lite OT, men ändå.

leemland
0

#6 Okej. Tack för svaret! :) Bra att tänka på till en annan gång ju. 

Hunden i fråga är sold nu , nu har jag bara valpar kvar :P

/ J