Tjäna pengar
Vilket är det bästa/enklaste sättet att tjäna mycket pengar?
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Gå till meadow och gå in till wagon så får du pengar varje dag, spela spel, skaffa en shop och sälj saker du inte vill ha längre, gå till junkyard så finns det ibland saker man kan ta gratis :) köp billiga hundar och sälj dem dyrt, få upp dina profession points så att du får högre lön :)
Rösta, finns en länk i listan till höger på FP. Tävla hundarna, välj fewest entries och highest prize.
Man får ha tre konton. Man kan alltså ha två extra konton och få lön, spela spel och gå till meadow vagnen och sedan föra över pengarna till sitt huvudkonto.
#2 hur för man över pengar?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#2 Det undrar jag också
#3 #4 Man går till Market --> Bank, längst ner på sidan så fyller man i ID numret till personen man vill föra över tills konto, hur mycket man vill föra över och sitt lösenord :)
#5 tack!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#1 tack för vagn tipset =D fick 50.000 igår och 50.000 idag =)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
#7 Argh! Och jag har som mest fått 15,000, har fått 2,500 jättemånga gånger. 😡
Mycket irriterande särskilt idag, då det är en sån där dag då jag gått minus på mina hundar eftersom det är för få som gått bra på tävling. Tur att det finns spel att tjäna pengar på…
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
#8 idag fick jag 15.000 :/ vill ha mina dagliga 50.000 haha.. Vart ser man förresten tävlings resultat? =P
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
#9 För varje enskild hund ser man hur det gått under fliken Career. Om man scrollar ner ser man Today's Competition Results. Det man vinner på tävlingar kan man casha in i rutan Earnings under My Kennel - Manage.
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
#1 Vart hittar man junkyard?
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#11 under fliken för market