Herding Challenge
Detta är helt klart det spel som jag tycker är roligast på FP, även om jag tycker att det är SVÅRT! Jag brukar som mest komma till bana 7(då fåren byter färg för andra gången) men där är det tvärkört. Ibland dör jag redan på bana 6.
Hur långt brukar ni komma?
Irriterande för övrigt när spelet buggar så att två får av olika färg går på precis samma punkt och spelet inte går att klara. 😡
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
haha, skämtar du… DET spelet orkar jag inte

Jag har kommit som mest till bana 7, jag brukar oftast ge upp när bana 6 börjar och bara vänta tills tiden går ut. ;)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag blir så sur på det, tycker spelet är både buggat och är för litet/fult.
Level 8, sedan har jag gett upp haha!
- Nederlandse Kooikerhondje -
Blir skitsur varenda gång på bana 7. Har slutat spela det.
Det är en kul utmaning när man vill ha en tankenöt men annars pallar jag inte. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
level 6. vilken färg får dem då de kommer till lvl 7?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
>#9 ooh coolt!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Har klarat till bana två, SEN GER JAG UPP! 😈 Jag klarar verkligen inte längre, och fattar inte riktigt konceptet för på bana 1 räcker det med att man har de olika fåren på deras vardera sida, men redan på bana 2 veckar det som att alla måste vara inom den markerade "cirkeln" samtidigt?
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
😭
När jag ÄNTLIGEN lyckats dela upp fåren på bana 7 så hade spelet buggat, så jag klarade ändå inte banan…
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
Det spelet har jag aldrig fattat. Jag försökte en gång, men efter FEM minuter på lvl ett och inte ett dugg klokare gav jag upp. 😂
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Hm, bara för att så testade jag igen - och nu såg det helt annorlunda ut än vad det gjorde första gången jag spelade. Det måste varit buggat eller något då, för det fanns liksom inget annat än bara en grön gräsmatta med ett par vita får, ingen timer eller indelning så man fattade vart de skulle. Så det gick ju bättre nu. Inte bra, men bättre. Jag kom till lvl 4 innan jag gav upp.
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Wohooo, nu klarade jag bana 7 för första gången! Har inga höga förhoppningar om att fixa 8…