Aptitude och Training pamphlets
Det är många här som söker Aptitude och kanske även Training pamphlets och tänkte meddela att jag kan göra såna. Just nu så gör jag det gratis om ni fixar "A Piece of Paper" men jag måste göra dom en och en så skicka mig inte typ 100 stycken åt gången, då sitter jag hela dagen. :)
Detta är ett "snäll med mina medforumister" erbjudande. Jag kanske tar lite betalt sedan om jag får enormt mycket att göra men det ska nog kunna gå bra. :)
Konto: Ambi (#1064832)
Ni kan skicka ett meddelande där ni skriver in ert användarnummer och bifogar papperna så fixar jag det så snabbt jag kan. :) Skriv gärna här i tråden med hur många ni skickar/vill ha gjorda så jag kan skilja på vem som vill ha vad.
Fråga om ni undrar nåt. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
❤️!
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
Du är ju bara bäst! Jag skickade några papper till dig på en gång men det är ingen brådska alls och jag betalar gärna. 🙂
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."
Betalning at this point är valfritt, jag hjälper gärna till, kostnaden av papper är ju rätt så dyr om man inte får tag på dom i training shop innan alla "hajar" hugger dom för att sälja dyrt. Så länge det inte är för många så behöver ni inte oroa er för betalning.
Men om jag börjar få in typ 50 papper om dan så kanske jag måste börja ta betalt. *S*
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Å va snällt av dig ❤️
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
❤️