Boosters
Vad är boostersen till för? Och när ska dom ges? Undrar speciellt om Disgruntled Duck
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
dom är till för att ge extra stats, man kan ge dem närsom - kan ju vara en fördel då man är på kanten att vara 1:a på tävlingar osv.
disgruntled duck är en chans att få bättre stats dock är det ofta så att man få den att explodera och då sänker den hundens mående ( men du får lite extra exp på det hela iafl )
tror man får max använda 5 booster items på varje hund?
tips är att kolla på dera faq för där kan du hitta alla booster items
å kan den explodera! Nu vågar ja inte använda den 🤐
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
det blir inget farligt, man får tvätta hunden och leka med den lite - och genom det får man lite exp
hihi, jo lite FMP skadar ju inte, då e frågan, vilken av alla 50+ hundar ska få den :p jobbigt beslut.
Okej tack för svaret :) Jo ankan exploderade när hunden fick den , men de va bara att leka med den så va allt bra igen :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Bara för de måste ja prova!
Så klart eplodera min oxå 😭
Tråkigt att de händer :/
/ J
Hade stora förhoppning då ja snart ska ta en kull på den tiken. Extra UXP skadar ju inte då hon ska lvl upp.
Dom är ju inte så dyra om jag minns rätt, om det är så ni vill testa igen? :3
Ja har haft den länge å inte riktigt vetat vilken hund som ska få den så ja chansa bara.
Jag har ett par stycken som jag fått eller hittat på junkyarden , kan testa en gång till när jag har tillgång till min egen dator :P Ska man välja någon speciell hund ,typ efter level eller man kan ta de på vilken som? (Över level 5)
/ J
Men om DD exploderar så har man ändå använt 1 av 5 boost på den hunden?
Jag vet inte varför, men många är emot boosters på hundarna. Jag försöker inte använda några.
Ja använder det inte heller så ofta men i bland måste man prova va det är!