Banken ?
Hej hur använder man sig av banken egentligen ?
Det finns ju deposit och withdraw, man kan då lägga in pengar på banken med deposit, och med withdraw, så plockar man ut dem antar jag !? Tjänar man något på att spara sina pengar i banken ?
Banken är bara en bank, du kan sätta in och du kan ta ut.
Jag sätter in där ibland så jag inte råkar överspendera, råkar köpa för många dyra foder eller kammar eller liknande. Det blir liksom ett säkerhetsbälte om det skulle behövas.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Banken är bara så man kan lägga undan pengar… Ska man inte använda något men ändå gå runt så kan man sätta in allt så slipper man bli bestulen av tvättbjörnen…
Jag brukar sätta in i slutet av dagen så jag har kvar under 100 000, jag flyttar över alla hundratusen som jag tjänar per dag och sparar det andra som jag kan köpa vad jag vill för utan att gå back :p
Aha, ok, tack Hiro, har lagt in lite på banken nu. Ökar tvättbjörnen beloppet på vad den stjäl om man har högre belopp tillgängligt.
men oj, tjänar du över flera hundra tusen per dag 😮
Jag för över så jag har ca 300.000 kvar i fickan, tycker det är ett bekvämt belopp. :)
#3 Jag vet inte om tvättbjörnen ökar men om man har lite pengar så kan några tusen vara mycket
Jag tjänar i genomsnitt strax över 200 000 per dag, vissa dagar är det bara strax över 100 000 och ibland är det kring en miljon :p
# 5 hur lyckas du med det?
#6 Sälja hundar och tävla främst
#6 Ju högre level på kontot och hundarna desto bättre tjänar man. :)
Jag ligger på ca 50.000 om dan, ibland 80 och ibland 30.