Hund från AIRSC?
För er som kollar in här, detta handlar inte om riktiga hundar utan detta är "låtsashundar" på en hemsida som heter Furry Paws. Så ni behöver inte vara oroliga.
Har du en hund från AIRSC eller kanske någon hund som har en AIRSC hund i sin stamtavla? :) Skulle vara roligt att veta då jag nu har insett att jag har faktiskt fått fram en del hundar som också har flyttat till andra hem. :)
Vet att det finns en hade vid namn AIRSC Airescot's Captain America som har gett en hel del valpar efter sig.
Det är raserna Border Collie, Mudi och Engelsk Springer Spaniel främst som jag har fött upp. :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Off-Topic men har många gånger reagerat på rubriker som ex. "BILLIGA schäfrar!!!" och tänkt men hjäp, vad är det för fel på folk. Men har alltid insett när jag klickat på länkarna att det bara är på "låtsas". :)
#1 Haha jaa det har hänt ett X-antal gånger att folk har reagerat haha. :) Men ja allt är ju trots allt på låtsas, dock har jag börjat att skriva i början av allt att allt är på låtsas så alla kan ta det lugntså ingen blir upprörd x)
- Nederlandse Kooikerhondje -
#1 Hehe, kan nog vara en av mina trådar du sett ;) Men man borde förstå ganska snabbt att det inte handlar om riktiga djur. =) Min riktigt hund skulle jag inte sälja för en miljon ens =)
Ja oj vad mycket man kan få för sig i spelet som man inte skulle göra IRL. 🤐
TS: http://www.furry-paws.com/search/dogs/q/0/prefix/AIRSC/gender/2/breed/0/level_q/0/age_q/0
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.