Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettavelsdjur
Läst 541 ggr
Lojs
0

BC hane för avel i 1 dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om någon är intresserad så har jag en 100 dagar gammal bc pojke som kommer bli retired imorgon, jag ska ta min sista kull på honom idag. Han har varit låst länge, men nu tänkte jag ta en sista kull och sedan låta han bli retired. 

Jag tänkte att någon mer kanske är intresserad innan det är för sent. =) Jag vet att det är fler än jag som gillar isabellafärgen på bc. ;)

CCA [DWS] Radio Active [24HH 1.043]
Level 51, 100 dagar. 
Färg: Isabella

http://www.furry-paws.com/dog/index/855571
ID: 855571

EEEE lala 24HH, silverbärare, agi x 4
xp  1.043

Tidigare tog jag 20 000 för avel, nu när det är sista dagen har jag sänkt till 5000, ingen gräns på avelslevel.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Så, nu är han retired, det blev några kullar på hans sista dag i alla fall. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

MelliPirelli
0

Jag använde honom och fick en isabella merle! :)

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Lojs
0

#2 Åh, de är så himla fina! :)

Medis på akvariefisk.

Wony
0

Jag använde honom, blev massor med fina färger, nästan så jag fick svårt att välja!

http://www.furry-paws.com/litter/view/622702

Lojs
0

#4 Ja, verkligen, vilken kull du fick! Den översta av de du valt var ju för fräck, jag vet inte om jag sett den färgteckningen innan. =)

Medis på akvariefisk.

Wony
0

#5 Ja, det tyckte jag ver en så snygg färgteckning att jag var nästan tvungen att välja den. Men jag tyckte nog egentligen om de allra flesta i kullen. Så svårt att välja när det blev ett så pass bra resultat ju! 😉