Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettsajten
Läst 900 ggr
Zolah
3

Vad händer med FPI?

jag vill bara veta vad som händer? finns det några aktiva värdar eller Medarbetare här? läste nyss att en medis verkat hoppat av.

om det är så att nåt har hänt som gör att tävlingar och sajt får lida, tycker jag att det är bättre att vi får veta något än att vi ska bli surare och surare för att vi känner oss lurade och besvikna.

Så vad är det som sker? kan vi få nån update?

Lexiia
0

Jag har ingen ani9ng om vad som händer, försöker vara så aktiv jag kan men då det finns en del "problem" utanför dataskärmen hinner jag inte sitta här hela dagarna, tyvärr.

Vad som händer med tävlingen undrar jag oxå då ja inte vet alls vad som händer. Visst va det trist att en medis ville sluta men ja kan ju inte tvinga dom vara kvar om dom inte vill.

Denna sajt är väldigt inriktad till just ett webbspel så därför kanske denna sajt inte känns så levande då de mesta har frågast och fått svar.

~ Sajtadmin för Furry Paws ~

Zolah
2

Men varför inte säga det på en gång? vi kommer inte bli arga över det - det folk blir sura över är att det inte finns någon information. Utan bara 'hängande' saker, du har ju ändå ett ansvar för den här sidan då du är Sajtvärd.

Vad kommer hända med den? blir det nån tävling av alls? kommer du ta ansvar och se till att den avslutas eller ska vi vänta på den andra personen? ( glömt hennes nick )

Jag vet att det är ett webbspel, det gör det inte mindre prioriterat till att fungera? jag menar, kolla på pokemon i fokus. det är ett spel inriktat forum också, men dom kommer på tävlingar i spelet, utanför, teckningar, artiklar etc. Det finns massor, men det känns lite som att intresset svalnat på annat håll än hos medlemmarna här på sidan.

ursäkta om jag låter hård , jag tycker det är bara tråkigt att detta händer då det finns bevisligen medlemmar som är intresserad av detta och att det trillar in nya personer hela tiden.

Vad är planerna med sidan egentligen?

Lexiia
0

Hur det kommer gå med tävlingen vet jag inte då ja själv inte tror att jag har vinster till alla eller om ja kan fixa ihop det då ja inte riktigt vet va hon bedömmer vinnarna inom. Jag vet lika lite som ni gör och känner att denna tävling börjar spåra ur helt!

Men det är ju fler som spelar pokemon än FP vad jag vet, men ja får väll försöka komma på nått mer.

~ Sajtadmin för Furry Paws ~

Zolah
1

Känns ju tråkigt att du inte har nån koll i den då det är en officiell tävling inom forumet

Tror du missade min poäng där, jag menade att pokemon är rätt nischat precis som furry paws är. och dom klarar bra att hålla det uppe, glöm inte att du har massor med medlemmar som kan bidra med ideer och tips - man måste bara hinta om att det kanske behövs osv :)

Cahira
1

Hon som haller i tavlingen har det nog jobbigt IRL just nu sa forsok ha lite forstaelse. Hon blir nog ledsen om det ar sa och far massa negativa kommentarer nar hon kommer tillbaka. 

Denna sida ar aktiv, men under sommaren ar det manga som ar pa semester och annat sa de har last sina hundar och har datorpaus.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Zolah
0

Jag är inte ute efter att jäklas med någon, mer ute efter svar på frågor om vad som händer osv. Vilket jag tycker är bara rättvist mot oss medlemmar, annars vet vi ju inget alls och kan bara sitta och bli frustrerade.

Cahira
0

Om hennes dator eller internet lagt av sa ar det ju lite svart att uppdatera. Hon sa ju att livet ar haktiskt just nu och sant kan man ju inte forutspa alla ganger. Life happens. :)

jossa5
0

#7 Alla har nog förståelse om man får en förklaring. Att bara inte vara på sajten och uppdatera gör att folk blir irriterad och less.
Men får man en vettig förklaring (behöver inte vara ingående), men att man talar om att man har inget internet, eller att det är mycket i livet, så man hinner inte sitta vid dator så brukar folk kunna vänta utan problem.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Cahira
0

Jag hittar inte vart men hon HAR sagt att hon har det fullt upp med saker i livet just nu och har bett om ursakt for det.

Cahira
0

Hon sa det innan deltavlingen startade.

jossa5
0

#9 Aha, jag har missat det då, då jag är ny medlem, och dock inte heller med i tävlingen just nu. 

Men då får vi hoppas hon kommer tillbaka snart med ett lugnare liv, så alla blir nöjda.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Cahira
1

Ja jag hoppas verkligen hon ar okej.

leemland
0

Ja hon har sagt det ett par gånger i tävlingstråden om jag inte minns fel .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Zolah
0

Jag minns inte riktigt?

var det inte bara för att det svar slutet av skolan? eller nåt sådant?