Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettsajten
Läst 558 ggr
[MikaelaR]
0

Vad är ditt avelsmål

Vad är ditt avelsmål på Fuurry paws?

eller du kanske inte har något?

Själv försöker jag satsa på att föräldrarna till mina avelshundar har ok lvl inte avlats mer än 2 ggr har 24 HH och Lala.. mer än så har jag inte hunnit tänka ut ännu då jag bara är lvl 7 tror jag! vilken lvl är ni och är det fortfarande lika kul o spela än idag om ni spelat länge ;)? tipsa mig om massa.

Lexie82
0

Jag är lvl 20, vilket är max, Mitt mål nu är att få fram hundar i vissa färger med så bra stats som möjligt.

leemland
0

Med Amstaffarna så avlar jag först och främst på färg :) Sen om dom har lala och bra HH så är de ett plus :) 

Bullterrier och Bulldog avlar jag mest för jag gillar raserna :) Och så bra "stats" som möjligt försöker jag få på dom :) lala och HH. Eller i alla fall LLa (eller vad de är) :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[MikaelaR]
0

är lvl 20 max? vad för lvl är Max på hundarna?? :)

Niji
0

Jag avlar på mina pittbulls för att få hundar med 24HH och efter det så kommer jag nog försöka få fram så hög lvl som möjligt på dem :)

Mind of a queen, heart of a warrior

leemland
0

#3 Ja level 20 är max på "personerna" . Och jag tror inte där finns max level på hundarna.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/