Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettot
Läst 791 ggr
[MikaelaR]
0

Vilken lvl..

Vilken level är normal för en vältränad hund som är 70-80 days gammal?

leemland
0

Nu har du nog skrivit lite fel :P  Är det ålder du menar ?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[MikaelaR]
0

Hahhaha lemland jag skrev fel först - men har rättat det nu (snurrig)

Här är riktiga frågan:vilken level är normal för en vältränad hund som är 70-80 days gammal?

leemland
0

Haha okej 😛 Då va jag lite snabb med att skriva, haha 🤪 

Mina hundar som är blandade generationer och så , ligger oftast på level 30 och uppåt. Du kan se det HÄR . En av de första jag födde upp (avlade för tidigt innan) hon är idag 77 dagar och har level 34 . 🙂 Men som sagt så tror jag dom är/bör vara minst level 30. 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[MikaelaR]
0

Fick ingen länk till ngn specifik hund:o?

[MikaelaR]
0

föressten en annan frågA vad händer om man låser hunden

leemland
0

Nä jag länka till min kennel så att du skulle se ålder och level på alla :P Och så kunde du kolla/jämför lättare :P Den stannar i ålder och så. Så inget hände egentligen. ..

/ J 

[MikaelaR]
0

Hur får valparna två stats istället för 1..??

leemland
0

Hur menar du ?

/ J 

[MikaelaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här.. Med boost så menar jag hur får man fler än 1 boosts?? på min siberian valp blev det bara en boost?? hur många boosts kan man ha? har flera andra hundar med 2 boosts dem hade iaf de som valpar så ja.. Detta är en helt annan fråga än de startade ämnet!

LeaBus
0

använd en puppy raising pamphlet, bäst att använda den vid dag 1. Gå in på search -> items for sale och skriv in pupy raisng pamphlet, gå till iventory, klicka på den och klicka på kullen

leemland
0

Jag har sån puppy raising pamphlet till salu om du skulle vilja köpa.. Kolla i min säljtråd här inne.

/ J 

[MikaelaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad konstigt! Min ena kull fick två boosts nu men min andra som också är 1 FP days fick detta meddelande??

Dentaku
0

När jag kollar mina tikar som är 70-80 dagar gamla så ligger då på level 40-46. Det beror helt på vilken multiplier de har för competition experience(det ser man under Career-fliken).

Den tik som är äldst, 80 dagar, har inte högst level. Hon ligger på level 45 och har en mult på 1.137. En tik som nu är 77 dagar har level 46 eftersom hennes multiplier är högre, 1. 178.

Ju högre multiplier desto fortare når hunden hög level alltså.

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."