Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 412 ggr
[MikaelaR]
0

Sale listings

När du köper en hund ur sales listings vad tittar du efter? tillexempel.. Ålder? 24HH? Osv.. berätta!

Wony
0

Främst EEEE, sedan antalet HH. Även färg spelar in, samt multiplier.

[MikaelaR]
0

Kollar du inte på vilken lvl hundens föräldrar är osv?

Wony
0

Nej, hundens föräldrar kollar jag inte på. Bara specifika hunden.

Lojs
0

Jag kollar mest på xp multiplier och HH. Vad gäller ålder så kollar jag på vilken level hunden har jämfört med sin ålder. Ibland vill jag ha en hund att avla på snart, då vill jag ha en hund på över 80 dagar. 

Om jag tittar på färg eller inte beror på vilken ras det gäller, är det bc som är rasen jag satsar mest på, då är färg viktigt, för det finns så många bc att välja på, men med färg kollar jag inte bara på hundens egna färg utan vad den har gener för, den kan ha tråkig färg själv, men ha gener för att kunna få avkommor med kul färger, då är generna viktigare. 
I mina andra raser tittar jag inte lika mycket på färg, då det inte finns så mycket hundar att välja på av de raserna, då prioriterar jag HH och xp och köper de bra hundar jag hittar.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Aristarcos
0

Kollar med på xp multipler och HH, försökter få högt på båda numera, annat med de första hundarna jag köpte ;)

Bello_O
0

EEEE och lala. Så lite aw som möjligt. ay vill jag ha om det finns:)

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Hiro
0

Ras, färg, lala, hh antal, HH antal