Vindruva???
Jag har lyckats samla på mig en del vindruvor i spelet, och blev nyfiken på vad som händer om man ger dem till en hund… Och nu vet jag: Min hund blev ROSA!?! 🤦♂️ Hur får jag bort det? 😂Så här ser stackars Jane ut för tillfället:

Det går inte att få bort färgen, den stannar kvar …
Haha vad har jag gjort, stackaren 😇 Så om jag ger henne den genomskinliga druvan så blir hon genomskinlig då? Tur att det inte var den jag provade Oo''
Ja, de blir det, hade en ett tag, som jag köpt in, jag vet inte om man kan ändra färg, genom att använda annan färg av vindruva på hunden
Jag vill inte att hon ska ha en annan färg, vill att hon ska ha sin vanliga färg! :o Fast nu när du säger det så blev jag nyfiken, kanske ska ge henne en röd druva också? :3 Det kan ju knappast bli värre XD
Vilken färg hade hon innan?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#5 "Chocolate with Red Points and Light Undersides"
#6 Okej. Har du kollat i forumet inne på FP om där finns samma fråga? :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#7 Det har jag inte tänkt på! Haha ska kolla, jag visste inte att det fans ett forum där ^^'' (Har aldrig kollat så noga)
Jag kollade och hittade en Grapes FAQ, som sa att hunden har kvar den nya färgen tills den blir pensionerad :/