BK´s Till salu tråd [Kennel Birkuz ]
Här är min salutråd, jag driver Kennel Birkuz med prefixet BK´s på FP och jag föder upp hundar främst med ovanliga färger med inriktning på 24HH EEEE lala
Man kan beställa valpar från mig så det är bara höra av sig antingen här eller på FP, välj bland de färger, raser och gener jag har och det är bara fråga på om du söker någon specifik hund! :)
Min kennel:
Birkuz Kennel ID #1179293
Om du någon gång får en Amstaff med ticking skulle jag vilja ha den/dom ;P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
2014-07-06
Dessa raser har jag nu till salu:
Aidi
Akbash Dog
American Indian Dog
American Pitbull Terrier
Australian Cattle Dog
Australian Shepherd
Beauceron
Belgian Tervuren (Belgisk vallhund - Tervuren)
Boder Collie
Finnish Lapphund (Finsk Lapphund)
German Shepherd Dog (Schäfer)
Hovawart
Irish Wolfhound (Irländsk Varghund)
Lapponian Herder (Lapsk Vallhund)
Mudi
Pointer
Rottweiler
Rough Collie (Långhårig Collie)
Shetland Sheepdog
Siberian Husky
Swedish Vallhund (Västgötaspets)
Alla rottweilers till salu är Black and Tan
- Raser skrivna med fet text är raser där jag har minst en 24HH EEEE lala hund till salu.
- Raser skrivna med kursiv text är raser med +20HH samt troligen EEEE (ev med något G) lala.
- Raser skrivna med vanlig text är projekt och alt mellan 0HH till 19HH dock förekommer ovanliga färger redan där.
#1 Jag har ingen avel på amstaff men det går nog att få igång ;)
#3 Såg de nu :P De är lugnt, du behöver inte starta de bara för mig :P Jag kan fortsätta min avel med ticking själv :P Inte så många som gör de :P
Jag har en Pittbull tik till salu om du skulle vilja ha henne. Du kan kolla i min säljtråd. Kan få henne för 500 som jag gav om du skulle vilja ha henne :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#4 Hon hade två "Fel" i generna för min avel, annars var hon mycket fin :)
#5 Okej. Får se om någon annan här inne vill ha henne då annars lägger jag upp henne till försäljning på FP :P
/ J
#6 yep ^^
Jag har nu ännu fler Aussies samt Rottweilers till salu
Jag har under kvällen satt upp över 60 hundar för öppen försäljning av många olika raser, finns i "For sale" och "Companions"
Jag har över hundra hundar till salu, de flesta är under 10.000. Vissa är över, som vanligt är standardpris för en 24HH EEEE lala hund 50.000:- (undantag hundar med mycketfärger/texkningar)
Måste fråga, hur länge har du varit medlem på FP? ^^
- Nederlandse Kooikerhondje -
Köpte några Whippetar av dig ^^
- Nederlandse Kooikerhondje -
Kul :)
Jag spelade på en annan version ganska länge… Nu har jag varit med sen i februari tror jag? Dock har jag varit oaktiv stor del av tiden :/