Vad menas med det?
Hej,
Jag köpte just ett agility tränings kit. Men när jag går in på mitt lager (inventory) och klickar på tränings kitet och ska plocka fram det står det att jag inte har någon tränings area, vilket jag inte heller har. Kan man köpa en tränings area? Hur och var? 🙂
Föst och främst så måste du ha en kennel med fler än en building sites, jag kommer inte ihåg hur många levels du måste ha för att få flytta till den första, som har två rum… Tror det är 5? Du kan köpa (eller som det heter flytta till) en sån under fliken Manage.
När du har en sån väljer du den tomma "rutan" av kenneln och väljer tränings arena. Det kostar att bygga arenan, men om du bara har råd med en enstjärnig arena just nu så gör det inget -du kan uppgradera den sen!
Jaha okej, tack! Jag är bara i level 2 för jag började spela i fredags. ^^
Det brukar gå rätt fort att komma till level 5, så du behöver inte vänta länge 🙂
Jaha, så bra! 🙂
sorry att jag snor tråden lite men behöver lite hjälp. hur bygger man en tränings area? alltså själva "formen" där alla saker ska vara? och vilket kit är bäst att köpa? var så sjukt länge sen jag spelade det här😇 (förutom igår då hehe)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#5 Du klickar på den tomma delen där du vill bygga arenan, scrollar ner på sidan och klickar i training arena (tror jag det står?), jag har skrivit hur man gör i #1
Vilket kit du ska köpa beror på vilken sport du vill ska utövas på arenan, så om du vill träna hundarna i show så köper du ett träningskit för show osv 🙂
Det ser ut såhär. Jag har levlat upp högt nog för att kunna ha nio slots som du ser. Du klickar på Manage (röd) och på rutan du vill ha ditt träningskit (röd)
När du installerat det klickar du på Host competitions (blå) och det du tjänar in på att tävla med hundar och hålla tävlingar kan du hitta i den andra blå rutan där du kan klicka collect.
Så när du kommer så långt, så ser det ut. :) Oavsett om du har två slots eller fyra eller nio. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.