Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettot
Läst 740 ggr
Sugar Mist
0

Hjälp! (OT!)

För ett par år sedan spelade jag ett spel, har för mig att man kunde ha många olika djur men har starkast minne av just hundar. Det var ett onlinespel, mycket likt ex. Howrse och FP, men olikt ändå.

När man köpte/fick(minns inte helt..) kom valpen "sovandes" med halva kroppen under en filt, och dom kunde vara i många olika färger, allt från blått, rosa, osv.. och jag behöver hjälp med att ta reda på vad den sidan heter, om den ens finns kvar!

Någon som vet??

-

Natalb
0

chickensmoothie.com ?

Sugar Mist
0

Åh tack!

-

LillyAmanda
0

Är det ett bra/roligt spel? :)

**//Amanda

Natalb
0

#2 så lite så :)
#3 man adopterar djur som växer upp av sig själv, man gör inget speciellt med dem, man kan "klä ut" dem
målet för de flesta spelare är att samla alla som har getts ut sen 2008
nya djur varje månad och de har events typ julkalender med djur/items (klä ut djuren) varje dag och påsk och hallowen så letar man ägg/godis att byta till sig djur/items med :)

har varit medlem sen 2009, jag tycker det är ett roligt spel :

lollynonna
0

jag har reggat mig nu,vad kul det var! växer de upp typ direkt från valp till vuxen,eller finns det något "mellanstadie"? måste man besöka dem varje dag?

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
0

vad heter ni där? själv heter jag lollynonna om ni behöver hitta mig hehe😃

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Natalb
0

de växer upp av sig själva efter allt från 1-30 dagar :)
hundar har ett mellanstadie, även hästar och många andra djur medans råttor o vissa andra växer från bebis till vuxen direkt :)
man behöver inte besöka eller ta hand om dem på något sett :)

lollynonna
0

#7 okej,tack:) men vissa har ju jättemånga,jag har adopterat alla som går att adoptera på den där "shoppen" eller vad man ska säga. var mer kan man adoptera? finns det typ pengar i spelet eller nåt?

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Natalb
0

ja det finns pengar (C$) men de pengarna köper man med riktiga pengar.
det kommer nya varje månad och för att få de gamla månadernas djur så måste du byta till dig dem med andra spelare

lollynonna
0

#9 jaha! men hur byter man då?

// Linah 

SolGerbilsidanSol