Furry Paws Tävling vinnare 50 dagar
Här kommer placeringen för hundarna för första prisutdelningen!
På första plats kom leemlands hund, Leto!
Andra plats kom Cahiras Halloweener!
Tredje plats kom Wennizs hund Bruno
Priserna skickar jag så for jag har lagt upp det här! Bra jobbat allihopa, nästa prisutdelning blir när hundarna är 100 dagar!
Jag vill också påminna om att hundarna ska låsas över jul, från den 20:e december till 1:a januari.
Vi får hjälpas åt att komma ihåg den 20:e :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Lämnar också ett litet avtryck här så jag kommer ihåg de 🤪
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Är det ok att jag låser min hund senare så den kommer ikapp med dagar med de andra hundarna som är med och tävlar? :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
#3 Ja, det går bra 🙂
Idag ska hundarna låsas! :)
Nu är Leto låst🙂
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Det finns inte möjlighet att starta upp en till tävling, då det är långt till 50 dagar till :)
#7 Inte om det inte finns större intresse för en. Men om det är flera som kan tänka sig att vara med så kan det hända att jag startar upp en till? 🙂
Jag skulle vara intresserad av en till tävling, även att skänka lite priser osv. ^^
#9 och #7, Okej, jag lägger upp en undersökning om hur många som skulle vara intresserade, och om det är flera som vill så startar jag upp en till efter nyår någon gång 🙂
Usch jag har haft massa problem med mitt internet. Trodde inte jag skulle kunna kolla dom idag heller.
Halloweener är låst nu med förresten. :)
#11 Vad jobbigt! Hoppas det löser sig! 😕
Och så var det dags att låsa upp hundarna igen 🙂
Tack för påminnelsen!
Oj de hade jag glömt 🤪 Ja tack för påminnelsen ! 😛
/ J
Jag drar mig ur av personliga skäl. Dela vinstpengarna mellan de andra två så kan vi starta en ny tävling så fler kan delta som vill.
#17 Tråkigt att höra 😕 Hoppas att vad det nu är löser sig för dig!
Hur känner ni, leemland och Wenniz? Vill ni fortsätta eller starta en ny tävling?
Skicka ut ett massmeddelande till alla medlemmar att ny tävling är på väg så om man vill delta så startar det *datum* när det är bestämt om detta fortsätter eller avbryts. *tipsa*
Då missar inte folk som sist.
#19 Det var en bra ide! 🙂
#18 Jag tycker nog starta ny tävling, ligger så låångt efter då jag var tvungen att låsa mina hundar ett tag. :p
#21 Okej, då får du och leemland dela på vinstpengarna 🙂
Mig kvittar de hur vi gör. Vi kan dela om du vill de :P
Tror dock jag hoppar nästa tävling då jag just nu ändå bara har Leto upplåst, har tröttnat lite på de tyvärr :(
#17 Vad tråkigt :(
/ J
#23 Tråkigt att höra :( Men så är det ju ibland, inte mycket att göra åt… Hoppas du o-tröttnar någon gång i framtiden 🙂