Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 546 ggr
Mathce
0

Jobben

Hur är det med jobben.

Man får ju en Proffesionpoint vid varje femte level. totalt fyra stycken.

Men i varje jobb är de bara tre steg, kan man då klicka i tre stycken teex vetrinär och en uppfödare (får man då lön efter alla de stegen ?

om man skulle vilja byta jobb, går det ?

lollynonna
0

Nej det går inte att byta jobb, Det andra vet jag inte riktigt ;)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

DiamondIce
0

Jo, det går att byta jobb, i alla fall när man nått level 20 🙂 Om det går innan vet jag inte… Första gången man byter jobb är det gratis (har jag för mig), efter det måste man betala en viss summa. Här kan du läsa mer om jobb, och hur mycket mer du får i lön beroende på vad du väljer. 

Andra frågan: Ja, du kan välja tre stjärnor i ett yrke och sen använda den fjärde var du vill. Om du till exempel har valt tre i veterinär så kan du välja den fjärde som "merchant", vilket ger dig 5% rabatt när du handlar saker 🙂

lollynonna
0

#2 Jaha kan man byta jobb? Det kunde man inte förut va?

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

DiamondIce
0

#3 Jag vet inte när de lade till det, men nu kan man det genom att gå till sin profil och klicka på "Reset Profession Points" 🙂

Mathce
0

När jag spelade innan kunde man byta jobb i alla fall, men bara när man hade fått tillräckligt många UXP tror jag de var :)

Diamondice misstämkte att de var så, får testa sen när ja kommer upp till den leveln :)

Zamwyn
1

Man behöver inte ha tre stjärnor i samma yrke dock, alla fyra kan man placera precis hur man vill. Ville bara tillägga det, även om det ofta är bra att ha dem precis så. ;)