Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 512 ggr
Mathce
0

Uppgradera kenneln. Hur ?

Jag har nu fyra rutor i min kennel.
Två stycken rutor är med 25hundar vardera. Att uppgradera dem till 50 hundar känns inte värt.

en ruta är en 2rating training area (vad är de för skillnad på ett och två rating, förutom priset ? )

men nu försöker ja komma underfund med vad ja ska göra med den sista rutan.
En tanke är att köpa plats för antingen 12 eller 25 hundar till, men har egentligen inte behov av de nu

Men jag undrar vad som menas med dessa, och vad kan man göra med dem?
Tree Grove
Meadow
Smal och Medium Critter pasture

Eller ska jag kanske vänta med att sätta något där ? :)

Tips någon.

DiamondIce
1

Fler stjärnor på en träningsbana ökar chansen att din hund får en ökning i en färdighet om du ställt in bias, och låter dig hålla fler tävlingar där.

Critter pasture behöver du till smådjuren man kan köpa i fame-shop och få när man byter saker med kråkan.

De andra du nämnde är bara dekorativa.

Du får gärna använda frågelådan när du har frågor, och läsa igenom svaren där för att se om någon redan svarat på samma/en liknande fråga 🙂

Mathce
0

smådjuren ?

Hur funkar de ?

Mathce
0

Ja tänkte på frågelådan men de är en hel lång tråd att gå igenom och kanske inte alls är något ja undrar över. så känns ganska meningslöst om man undrar något snabbt

DiamondIce
0

Smådjuren fyller ingen riktig funktion, man kan klicka på dem och "ta hand om" dem, men man får inga UXP eller pengar för det och inget händer om du inte tar hand om dem.

Så lång är frågetråden inte, och flera av dina frågor finns redan där. Dina "snabba" frågor får ännu snabbare svar om du inte behöver vänta på att någon ska se ditt inlägg, och om samma fråga ställs igen hela tiden så tar inte lika många till sig tid att svara på dem. Jag tycker du ska läsa den 🙂 Kolla gärna igenom våra trivselregler också, det står lite mer information där.