100 dagar
Vad exakt är det man inte kan göra efter 100 dagar.
Jag har sålt många av mina hundar när de nåt 100 dagar, men märkte nu att jag fortfarande kan träna dem osv innan ag sålt dem .
Så nu undrar jag ska jag behålla 100 dagars hundar och fortsätta träna dem, eller vad är det man inte kan göra.
De som blivit 100 dagar på min kennel är än så länge bara level hundar (alltså hundar jag köper in på så hög level som möjligt för att få UXP /fame points), så har inga avels planer på dem. Bara träna och tävlaoch ta hand om.
Hundar blir egentligen gamla/inaktiva på dag 101 och pensioneras automatiskt på dag 120 tror jag det är.
Så från dag 101 kan de inte tränas eller tävlas, eller användas i avel. De ska egentligen falla bort från topplistorna då också, men tyvärr gör de inte alltid det, och den buggen är fortfarande inte fixad, efter flera år… Kommer dock inte ihåg på rak arm vad man faktiskt kan göra, men har för mig att man fortfarande kan mata, borsta och dylikt. Så lite UXP/fame points kan du få från dem, men om du tror du kan få dem sålda senast dag 100 så är det nästan garanterat mer lönsamt, för några 101+ hundar lär ingen vilja köpa.
Jaha ok, jag trodde de var dag 100, då förstår jag varför jag kunnat tävla dem..
mnej de är ju tävlandet (levlandet ) som ger UXP/fame points , känns inte värt att spara dem för 3-4 points.