Prefix
Hej! Vet någon hur man skapar ett prefix och sätter det på hunden?
@vendelasandell på instagram.
Ja, under kennel och manage så står det om kennel registration. Man måste dock ha nått en viss nivå först, jag minns inte vilken nu. När man har ett sätter man det på en hund från hundens sida, under options och add prefix.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Tack!
@vendelasandell på instagram.
Man måste ha nått level 10 :)
Det är bara hundar jag säljer som får mitt prefix har jag märkt - då jag också kryssat för detta. Lite irriterande. Undrar om jag gör något fel… Jag vill att alla hundar jag föder upp får mitt prefix… *snyft*
#4 De man sparar från en kull får man sätta prefixet på manuellt när de lämnat kullen. Som det står i #1, på hundens sida, klicka på options (i listan nere till vänster) och add prefix. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#5 Ah, undrade just över den optionen… hehe.. du är en klippa ❤️
Många väljer att sätta - kring sina prefix.
Max är 5 tecken som prefix.
Mitt prefix är nu GERO. Jag kan ändra (vet dock inte om det ändras på de hundar som har mitt prefix redan?) men till vad?
-GERO
-GER-
GERO-
-GEO-
Vad tycker ni? (Jag vet inte om jag ska ändra än, bara funderar lite)
#7 Jag gillar ditt prefix, GERO, som det är. 😃
Mitt prefix är Mitch. Funderade jättelänge på vad jag skulle ha och när jag provade för att se om Mitch var ledigt så blev det det! 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#8 ❤️
Om man ändrar, ändras alla hundar som redan har prefixet? Dvs ändras prefixet på dem eller behåller de det äldre prefixet?
#9 Det vet jag faktiskt inte. Det borde det väl göra, tycker man? 🤔
Jag har ju en av dina hundar med GERO-prefixet. Om du vill prova och se vad som händer så kan vi ju kolla om hans prefix ändras eller förblir det gamla. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#10 Ja… hihi… du är den enda som har en utom jag själv. Än så länge. Funderar bara. Får se hur jag gör.

#7 Jag tycker även jag att GERO som det är är det finaste. =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#12 Tack.
Jo, jag kanske får hålla mig till det.
Problemet med mina dåggs är att det står så mkt i deras namnrad…
Håller med om att det är snyggare utan tecken, det känns mer som nåt man lägger till om bokstavskombinationen man vill ha är upptagen. Är dessutom ganska övertygad om att de som redan har ett prefix behåller det även om man byter.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Någon som vet med säkerhet om hundarna ändrar sitt prefix om man ändrar på sin sida