"Uppfödarlista"
Efter som den gamla uppfödarlistan inte blivit uppdaterad på ett tag, och flera av uppfödarna på den är inte aktiva längre, så tänkte jag starta upp en ny här för att lättare kunna hålla av den! Den fungerar precis på samma sätt som den förra, du skriver i en kommentar vad du har för ID numer (Du hittar ID numret bakom ditt furry paws användarnamn), ditt ifokusnamn, vad din kennel heter, vilken/vilka raser du föder upp, och lite kort vad du har för avelsmål (om du vill)
Här är en mall ni kan använda:
ifokusnamn:
Uppfödare: Namn (#ID numer)
Ras(er):
Avelsmål:
Det är helt okej att lägga till fler än en kennel! Jag lägger till er på listan så fort jag kan!
___________________________________________________________________________________
ifokusnamn: leemland
Uppfödare: Johanna (#1182152)
Ras: American staffordshire terrier, Bullterrier och Bulldog
Avelsmål: På Amstaffarna avlar jag med färg först och främst. Bullterrier och Bulldog försöker jag få så bra HH och lala som möjligt . :)
ifokusnamn: Wenniz
Uppfödare: Airescot (#1182963)
Ras(er): Border Collie, Jämthund, American Bulldog, Cardigan Welsh Corgi, American Cocker Spaniel, Kelpie & Standard Poodle
Avelsmål: I första hand föder jag upp tävlingshundar och försöker avla fram hundar med hög Multiplier.
ifokusnamn: Lojs
Uppfödare: Lojs (#1185742)
Ras(er): Främst Border Collie och Korean Jindo
Avelsmål: På BC roliga färger och hög multiplier, på KJ HH (rasen är så ny att det inte finns så mycket höga ännu).
ifokusnamn: DiamondIce
Uppfödare: Ice (#1201454)
Ras(er): Border Collie, Siberian Husky, Icelandic Sheepdog och Dalmatian
Avelsmål: 24HH lala och udda färger, framför allt isabella och silver. På dalmatinerna är målet att få brindle också.
ifokusnamn: Horrorpops
Uppfödare: Lillan #506006
Ras(er): APBT, Afghan, grandis, borzoi och silken windhound.
Avelsmål: På pittisarna vill jag ha 24HH solid color med höga levlar. Dom andra raserna har jag med "för skojs skull", men 24HH som levlar bra är alltid kul :)
ifokusnamn: Foreveremma_
Uppfödare: Emma (#1183473)
Ras(er): American White Shepherd, Border Collie, Cardigan Welsh Corgi, Dachshund, Greenland Dog, Shetland Sheepdog, Standard Poodle och Toy Poodle
Avelsmål: Friska, sunda hundar med 24HH, lala och EEEE. Deras aptitude ska helst vara samma som deras karriär. Sen försöker jag få fram så olika färger som möjligt för skojs skull.
iFokusnamn: Mitchika
Uppfödare: Caroline "Buttfluff" Sanguine (#ID 1139672)
Ras(er): Australian Cattle Dog och Cairn Terrier
Avelsmål: Med både ACD och Cairn Terrier har jag startat egna linjer från grunden som jag nu arbetar med att få upp till så bra nivå som möjligt. Huvudmålen är en hög Experience Multiplier, 24 HH, lala och högpresterande hundar inom båda raserna. För ACDs satsar jag även på att avla fram färgerna Red och Fawn samt det utseende min första ACD i spelet hade (Roaned Black and White (Piebald) with Red Points). På Cairn Terrier vill jag hemskt gärna bevara utseendet på en av mina favoriter (Cream with Black Sable and Mask) i en linje. För övrigt är jag inne mycket på Silver och Steel Blue samt att jag försöker få in mer Brindle i mina linjer.
ifokusnamn: Mathce
Uppfödare: Infinity 1282400
**Ras(er):
**American White Shepherd
Australien Shepherd
Border Collie
English Springer Spaniel
German Shepherd
Irish Water Spaniel
Jack russel Terrier
**Avelsmål:
**1. lala