Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettbilder
Läst 657 ggr
Stortroll
0

Byta bild

(hoppas gruppen är rätt)

Jag fick ett bus på mig då min hund fick en Chihuaha (stav) bild istället för bilden en isländs fårhund har. Hur ändrar jag till baka?

Finns det alternativ så att man kan ha bakgrund eller måste man göra egna bilder?

Titta gärna in här ---> Min blogg

lollynonna
0

Gå in på hundens profil och bläddra ner. Det ska stå "Temporary: chihuahua" och då trycker du på "remove" tror jag att det står. Om bakgrunden fattar jag inte riktigt, du köper en bakgrund och stoppar den på hundens sida?

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Mathce
0

Det finns bakgrunder som man byyter till sif av kråkan ibland, eller så kan man köpa dem :)
Blir jättesnyggt på hunden 

Pumpan som kan ta nu under haloween om man samlat tillräckligt med godisar, kan också sättas på hunden och blir som en liten bakgrund. Den ska dock gröpas ur, pumpaköttet ger man till en hund så den får experience.

För övrigt kan du byta till vilken bild du vill, står change pictur eller nåt sånt typ i högra hörnet tror jag

lollynonna
0

#2 Vänta va vilken pumpa?

// Linah 

SolGerbilsidanSol

lollynonna
0

#2 Nevermind, hittade

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Stortroll
0

#2 var kan man köpa bakgrunder?

lollynonna
0

#2 Du kan antingen byta med kråkan (atlas-meadow-bob hans trading post) eller köpa dem av andra användare. Search-items for sale- sök på "backround".

Jag rekommenderar dig att klicka om kring och undersöka allt själv, lite svårt att förklara allt, det är ganska mycket i spelet.

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Stortroll
0

#6 jag undersöker faktiskt rätt mycket innan jag frågar, trots det kanske inte märks 😉

Mathce
0

Det är väl jättebra att man frågar, inte lätt att leta på sidan heller när man inte vet vad man letar efter. 

Bättre att våga fråga än att tröttna på spelet för att man inte vågar fråga. 

Sen gör de ju forumet mer aktivit också, kan ju inte påstå att det är jätteaktivt idag :)