Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettfurrypaws
Läst 598 ggr
lollynonna
0

Vilken ras?

Hej! Jag har smått börjat med detta igen, och försöker få igång en uppfödning nu. Vet dock inte vad jag ska föda upp, tips på raser? Inte tex bordercollie för det finns överflöd av dem och de går inte heller att sälja så dyrt. En fin men ovanlig ras vill jag ha :) helst ska de gå att ha olika färger också.

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[dvärgkaniner]1
1

Jag har Portuguese water dog :)

Mitchika
0

Cairn Terrier? 😇😃

Finns inte supermånga färger, men det finns en del variation och man kan få både maskade, utan mask och med brindle. Det finns i skrivande stund 1,256 Cairn Terriers på FP, så det är inte en stor ras. 🙂

Färgerna jag har sett och känner till inom rasen är Cream, Steel Blue, Silver, Red, Fawn och Black. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

frost_schäfer
0

Kanske dobermann har inte rasen men dom värkar väldigt fina.Tror inte det finns så många uppfödare.  Hoppas det var till hjälp.

En tid utan en häst är bara en väntetid Glad

Mathce
0

Kolla på breed, så ser du vilka raser som de finns flest av eller minst av :)

lollynonna
0

Tack för svaren!:D Dobermann har nästan inga färger och det känns så tråkigt att avla på dem :/

#2 Jo du det finns många färger! Kolla här bara. Fast typ alla färger är inaktiva? Får fundera på den, venne om jag tyckte om den fångade mitt hjärta haha. en söt var den!😍

Portugeise waterdog var riktigt fin!

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Hiro
0

Vinthundar brukar ha en uppsjö av färger generellt sett om du gillar vinthundar… (sidan du länkade till brukar jag titta på ibland men så du vet så har de inte med mååånga färger till exempel blå och choklad finns inte på vissa raser tex basset hound)

Cahira
0

Jag har just börjat med corgi och första jag fick var färgad som en schäfer. xD

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.