Gör mig en tjänst i Furry Paws!
Kan ni inte rösta på mig i retriever casson? Jag heter Thea (#1288536)! Om ni inte har en retriever registrerad kan ni få en av mig. Som tack för att ni röstat kan ni få 10 000 FPD. Snålt kan man tycka men jag behöver mina pengar😛
Jag röstade, men behöver inga pengar egentligen så använd dem till ngt roligt för casson denna månaden istället. 😉
#1 Det är därför jag behöver mina pengar😃 Tack så mycket!
#2 Misstänkte nästan det. 😃Lycka till i valet! Kanske låser upp några hundar i månadens ras sen om det blir curlies eller water spaniels, eller t.o.m. köper ett litet gäng om det blir chesapeake. Har inte deltagit ens vid sidan av i ngt casso-event på åratal.
#3 Ja, jag hoppas verkligen att jag vinner! Avlar du på Curly eller IWS? Om jag vinner får du minsann vara med och bidra till cassomålet😎
#4 Båda, fast de är inte mina huvudraser. De är upplåsta ganska sällan så går inte så fort framåt. 😛 Ja, vinner du så lovar jag att hjälpa till att puffa på lite. Kan behöva lite FP-motivation, har varit så seg den senaste månaden.
Röstat ^^ Jag samlar dock upp till en förmögenhet så jag vill ha belöning :3
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#6 Skickat dina pengar nu!🎁
#7 Fått dem, tack så mycket ^^
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Jag redan röstat på dig, men behöver inga pengar :P
Håller tummarna för labrador goal så jag kan hjälpa till.
Själv hoppas jag på att bli cassoansvarig för bull type terriers :P
Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel
#9 Tack så mycket! Då röstar jag på dig, föder ju upp Staffordshire Bull Terrier vilket kommer bli nästa cassomål. Den rasen med minst registrerade hundar är ju den som blir målet!
Kan någon förklara för mig vad cassoansvarig är? Vad är det mer exakt du vill ha dina pengar till? Ska rösta så fort jag får tillgång till dator!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#12 tack för länken!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Såg att du vann valet, grattis! Köpte två oreggade IWS att levla, för mina egna är sisådär 70+ och reggade sen länge och jag insåg att jag inte hinner träna upp några valpar från dem heller.
Om ngn kan tänka sig att ta dem efter månadens slut (gratis)så jag inte blir sittandes med dem, kan jag köpa ett gäng från affären och träna upp också.
Jag köper dom gärna! Jag samlar på alla retriever-raser! Har väl 350-400 retrievers nu😛
Hm, ser nu att det kanske blev lite syftningsfel när jag uttryckte mig så avigt. Jag menar alltså att det är nya vovvar från affären jag vill bli av med sen, gamlingarna stannar hos mig. ❤️
Behöver inte köpas dock, jag skänker dem gärna, det är inga problem. 😃
#15 Ja, jag har också många retrieverraser. Saknar bara chesapeake tror jag, annars har jag alla. De flesta är gamla breed boost/casso goal hundar som bidde kvar på ngt vis… 😇
#16 Nej, jag fattade att det var de nya hundarna🙂
Har 9 IWS köpta i affären och 7 köpta av andra spelare som tränas just nu. Var lite seg med att få igång dem, men de hinner nå lvl 5 och bli regade i god tid.
Hur många andra är på g? Behövs fler?
#18 "Bara" 31 kvar! Finns fortfarande hopp! Ska köpa in 13 pet-hundar nu så det garanterat klarar sig! Prispotten ligger på $1,567,000 just nu, har bara behövt dela ut $13,000 till de som registrerat hundar än. Ingen har skrivit till mig att de registrerat några IWS så hoppas att jag får behålla de $200,000 jag lovat ut som pris😛
Just det, om du vill kan du få några hundratusen som tack för att du hjälper mig med målet!
#19 Jag uppskattar erbjudandet, men det är ok, spar de pengarna du. 😉
Jag har köpt några IWS nu, hoppas de hinner levla upp i tid ^^''
Regade de flesta idag, har några enstaka kvar som är lvl 3 och 4 som bör nå lvl 5 imorgon eller i övermorgon. 7 kvar till målet efter jag hade gjort mina klart. =)
BARA 3 KVAR!👍
Regade 3 till idag, så nu är målet uppnått.
#24 Ja!! Nu ska vi bara se till att inte pensionera några!
Har ett par kvar på lvl 4 som hinner bli klara också, så det är nog ingen fara. =)