Furry Paws iFokus

Furry Paws

Etikettmarknad
Läst 600 ggr
Mathce
1

Infinity Säljtråd

Istället för att skapa en tråd för varje ras och tillfälle som jag har hundar tillsalu tänkte jag att jag kunde starta en sådan här tråd och uppdatera den varje gång istället :) 

För tillfället har jag hundar till salu. De ligger på Private, så man får lägga ett bud på vad man tycker de är värda.

Amstaff 
Alla är omhändertagna
Alla är lala eller Lla,
Jag avlar för färgen svart/vit Irish, så de finns med sisi och och även andra s-anlag som sw och sp. 
Många med mask, och de flesta med dubbla små kk., 
Någon med blå anlag.
De flesta är unga

Aussie
Ingen är omderhändertagen ännu (men det ska göras i veckan)
Alla är lala eller Lla
Jag avlar för Merle färger (Brun, Blå, Isabella), så många är både Enkel och dubbel Merle. Många har brunanlag, ingen med blå anlag.

Border Collie
INgen är omhändertagen ännu (men det kommer göras i veckan)
Alla är lala eller Lla
Jag avlar för Brun, Blå, Isabella, Cream, Fawn och Silver
Så anlag för b, d, cch, och ce finns (tveksamt om de finns några för cw).

Schäfer
Ingen är omhändertagen ännu (men det ska bli i veckan)
Alla är lala eller Lla
Jag avlar för Fawn, Cream och Silver Sable, så de finns anlag på cch, ce (ingen silver).  Sadel och Mask finns de gott om :) 

Mitt nummer är: 1282400 
Skicka gärna ett PM, om ni undrar över något. 

Lägg ett bud på vad ni tycker de är värda, jag är ganska generös med priserna. Jag vill bara att någon tar hand om hundarna och det vore roligt om någon har liknande mål som jag :)

Mathce
0

Hej

Jag har nu ett par Border Collies och Schäfrar som jag inte kan ta hand om. De heter Transfer och finns på min "Infinity kennel" Kennel, om någon vill ta hand om dem. Jag skänker givetvis bort dem :) 

Både valpar och vuxna, ingen direkt bra E och H status tyvärr :(

Mathce
0

Hej.
Dax att göra lite reklam igen. 

Jag har hundar till salu i alla mina raser, har även börjat att ta hand om mina hundar nu, de flesta som är omhändertagna är väl på runt lvl 8-10. Finns många skräphundar till salu också. 
Finns även några hundar till salu som är över lvl 15. 
Letar du bra E och H status så finns de bland mina staffar och amstaff. 

Hoppas du hittar du något som är intressant :) 
Raserna är:
Australien Shepherd
American White Shepherd
Border Collie
Blutick Coonhound
Schäfer
Amstaff
Staffar